Results 1 to 2 of 2

Thread: Autoputevi u BiH

  1. #1
    moderator ekonomski Mimoza's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    U Njegovom osmijehu...
    Posts
    1,151

    Autoputevi u BiH

    Kako smo krenuli možda nekad' i završimo !



    Trenutno stanje (November 2011)



    Izgrađeno i u prometu

    BIH Total: 43,2 km
    - FBiH: 37,5 km (A1: Jošanica-Kakanj)
    - RS: 5,7 km (E661: Klašnice – Mahovljani)


    U izgradnji

    BiH Total: 55,9 km
    - FBiH: 27,9 km (A1: Kakanj - Zenica 16 km, A1: Bijača – Kravice 4,1 km, Sarajevo Bypass 7,8 km)
    - RS: 28 km (E661: Mahovljani – Sava river)



    Predviđanje (November 2012)



    Izgrađeno i u prometu

    BIH Total: 95,9 km

    - FBiH: 58,7 km + A1: Gorica – Drivuša 3,5 km
    - RS: 33,7 km


    U izgradnji
    BiH Total: 39,7 km

    - FBiH: 39,7 km (A1: tunnel Vijenac 3,5 km: A1: Kravice – Zvirovici 5 km; A1: Tarcin – Suhodol 4,7 km; A1: Suhodol - Lepenica 5,4 km; A1: Lepenica – Vlakovo 10,1 km; A1: Svilaj – Odzak 11 km)
    - RS: 0 km


    Napomena: U predvidjanju za 2012 navedeni su samo planovi sa već osiguranim finansiranjem i zapocetim odabirom izvodjaca radova, tako da su tu moguce dopune tipa BL - Doboj, Zvirovici - Pocitelj, itd.)
    "Za mene je svaki čovjek findžan zašećerene kahve. Ako je kahva gorka, to znači da šećer nije pomiješan. Dakle, samo malo treba promiješati i eto slatke kahve. Ako ne promiješamo biti će gorko. E, ja prilazim tom šećeru kojeg ima u svakom čovjeku: i u Muji, i u Jozi, i u Jovanu, i u...Hansu, i u Davidu..."
    ( Sulejman Bugari )

  2. #2
    veteran foruma đizlija's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    41,683
    autoput Vc je davnašnj san,ali na nerealnim osnovama.Kao i u svemu zaboravlja se i ne koristi iskustvo od prije rata ne uzima u obzir današnje okolnosti.Pa davno prije tamo negdje 60-tih je trebalo da se izgradi brza cesta Zenica-Sarajevo sa 3 trake.U kroničnoj bezparici i političkom voluntarizmu,nedostajeći dio sredstava,odnosno ono što je reduciranjem na 2 trake preostalo,preusmjereno je u izgradnju Skenderije.Kvaka je u tome da u punom privrednom razvoju i radu,izvršeno snimanje saobraćaja i konstatovano da je samo dionica Zenica-Sarajevo profitabilna.Poslije 30g dolaze još gori šalabajzeri,kleptomani i mantraju mantre o koncesijama.U jeku viška novca u svijetu,kojeg sada nema,nije se mogao naći koncesionar,jer saobraćaj je mizeran,na cijeloj dionici pogotovo.Krenulo se vlastitim sredstvima i urađeno je što je urađeno.Sada se mantra nova mantra o new deal-u i upošljavanju,ali dovoljno je pogledati koju emisiju sa HRT-a pa saznati da je HAC u gubitcima,da Istarski ipsilon je gubitaš,Rijeka-Zagreb također,Dalmatina zimi pusta,vadi je ljetna enormna uporabljivost.Ima još jedan detalj,sada su ljudi skontali da ih je izgradnja rampi i naplatnih kučica došla 100mil eura,a mogli su odmah preći na vinjete i E-naplatu.Naravno,jebo njih,mi fala bogu zidamo kućice i naplatne rampe.Ima još jedan detalj koji projevava kroz priču zapadnih susjeda,a sličan je priči o selu u kojem ima mehana koja jedva sastavlja kraj s krajem,a onda se otvori još jedna,pa obje pred zatvaranjem.Hoće reći saobraćaj će se smanjiti otvaranjem Vc, kroz Dalmatinu,ali to neće biti dovoljno ni Dalmatini,ni Vc da posluju pozitivno.Drumski transport auto putem u EU se zabranjuje i preusmjerava na željeznicu iz ekoloških,a i ekonomskih razloga.Hrvati će graditi takav terminal u Brodu,e sada je kvaka da Bosna nema željeznicu,a protivno je logici lomiti nov put,zagađivati okoliš,sagorijevati skuplje gorivo.Elem imaš mogućnost izgradnje i eventualnog zaposlenja mnogo radnika uz svjestan gubitak.Sve priče o blagostanju u uništenoj zemlji,koji će donjeti VC je ubleha i za to ima dobar primjer u Hrvatskoj.
    Last edited by đizlija; 05.01.2012. at 10:29.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •