PDA

View Full Version : Primjer lijecenja od sihra



sebil
03.02.2009., 01:01
U ovom slucaju radilo se o momku koji je bio opsihren, i koji nije mogao da zamisli svoga oca ocem, vec ga je toliko mrzio da ga nije htio vidjet. Porucio sam im da dodju kod mene da ovdje zapocnemo sa lijecenjem, pa je tako i bilo. Dosao je njegov daidza, otac i on sam a bio je ucenik medrese u Tuzli. Pogled mu je bio prazan, a kada bi mu otac nesta htio reci, prvo bi to rekao daidzi pa bi daidza pitao momka.

Pri prvom susretu vidio sam da je mladic veoma umoran i slab. Posto mu je daidza objasnio sta cemo sve radit, momak je pristao pod uslovom da mu samo otac izadje iz sobe. Poceli smo uciti ja i njegov daidza, a momak se poceo trzat i otimati, govoreci: "Necu ja ovo, nije meni nista." Uhvatio sam ga za celo i rekao mu uz ostar ton da ostane i slusa, pa se je mladic povratio u sjedeci polozaj i nastavio slusat ucenje Kur`ana.

Dok sam ponavljao zikr "E`uzu bi kelimatillahi tammati min sherri ma khalaq", momak se je poceo trzat i njegovo lice je gubilo boju, namrsten pokusavao je skinuti moju ruku sa njegovog cela u sebi je nesto izgovarao, jer su mu se cijelo vrijeme usta pomicala. Poceo sam da taj zikr glasnije izgovaram na njegovom uhu, i, elhamdulillah, reakcija je pocela - tijelo mu je pocelo drhtat,a noge poskakivat.

Rekao sam njegovom daidzi da mu pridrzava noge i da mu stegne nozne prste, sto je i uradio, pa sam dao mladicu naucene vode da popije, ali nije htio otvorit usta: Zatvorio sam mu nos i poceo sipati malo vode u usta, a on je poceo je vristati: " Nemoj vatrom, nemoj vatrom!" Upitao sam ga sta vidi, i od kog se boji, pa mi je rekao je da su u njemu vise crnih sjenki i da te sjenke trce unaokolo rukama podignutim na usima ne zele da slusaju sta ja ucim.

Rekao sam mu da se ne boji njih vec Allaha,dz.s., pa je momak zadobio nase povjerenje i smirio se. Nastavili smo sa ucenjem Kur'ana a momak nije pokazivao reakcije kao prije, vec je slusao, a njegovo lice je jos bilo tamno i namrsteno. Pokazao sam daidzi isaretom da pozove oca ovog momka, pa je njegov otac usao u sobu, te sam mu rekao da sjedne po strani i posmatra. U tom momentu momak je otvorio oci i opet je pocela vriska i psovanje oca: da ce ga ubiti dok spava, da mu nece dati da zivi normalno, da ce ubiti svoju bracu itd..

Nastavio sam uciti rukju ali odjednom se pojavi glas iz ovog mladica koji je rekao: "Prestani sa ucenjem, hocu da pricam sa tobom." Pitao sam ko to zeli da prica samnom, pa mi je glas rekao da je on broj 6. Pitao sam ga zar ste pod brojevima u tijelu momka, pa mi rece da ih ima 17, i ujedno i toliko sihira u njemu i u kuci. Pitao sam ga ko je glavni od njih, pa je odgovorio da je to jedan veliki dzin i da je on osamnaesti i da svi drugi dzinni u tijelu slusaju ono sto on naredi.

"Ali ja sam se umorio i hocu da izadjem, jer sam sav sprzen od ucenja" - rece mi dzin pod brojem 6. Upitao sam ga u kojem se dijelu tijela nalaze i gdje su sihiri postavljeni, pa dobih odgovor da momak ima sihr u svom stomaku, a ostali sihri su u kuci. Pitao sam ko ih je postavio i kada, pa je rekao je da ih je postavila njihova rodica, koja zivi u istom selu i da je to uradila na nekoj svadbi, u jelu je postavila i njemu i njegovom ocu.

Upitao sam za ime zene, ali je onda broj 6 naglo prestao da prica. Momak se ponovo poceo trzat a mi smo nastavili sa ucenjem Kur`ana i dok sam ucio suru "Hashr" momak je podigao ruku pa sam ga upitao s sta hoce.Rekao je: "Molim te izbaci oca napolje, pa cu vam reci sve". Otac ga je pozvao imenom i rekao mu: " Molim te da ostanem uz tebe", ali je neki prodoran glas, koji nije bio glas ovog momka, rekao: "Izlazi napolje, ubicu te".

Rekao sam mu da izadje, pa smo nastavili ucenje, nedugo zatim javio se broj 6 ponovo - on je bio ko neki portparol glavnog zaduzenog za sve ovo. Rekao je da su umorni i iscrpljeni i da zele da se dogovore samnom oko izlaska. Rekao sam mu da dodje njihov vodja i da prica samnom. Momak je poceo da prica nerazumljivim jezikom, pa sam ga upitao ko to prica, nasto mi je odgovorio da je to onaj glavni, iza neke zavjese, i da drzi sihr u rukama. Rekao sam broju 6 da kaze glavnom da prica razumljivim jezikom, jer cu ga muciti ako ne prihvati.

Onda je momak rekao da nece da govori i da ne prihvata izlazak. Ponovo sam rekao mladicu da zatvori oci i da mi kaze gdje je glavni u njegovom tijelu, pa mi je pokazao na svoju glavu. Stegnuo sam momka za zile na vratu i ponovo poceo uciti Kur'an, a momak zaplaka i rece da je se zavjesa zapalila, i da je njihov glavni zastao uz neki zid, bjezeci od te vatre.

Proucio sam ajetul kursiju i puhnuo mladicu u usta, koji je vristao: "Vatra.... vatra... vatraaaa"... a onda je naglo podigao ruku. Upitao sam ga sta zeli, pa mi rece da glavni hoce da govori sa mnom. Moji su prsti jos uvijek bili na mladicevom vratu, kad progovri jedan glas i rece da je on samo poslan da izvrsi naredjenje sihirbaza, i da hoce da se pokaje i izadje, a za uzvrat trazi da ga poducim kako ce se spasit sihirbaza jer mu je odrekao poslusnost.

Trazio sam da se zaklete Allahom, swt, da prica istinu sto je i ucinio i rekao da je musliman grijesnik, koji se sada kaje, i da zeli sebe i svoje drugove i porodicu povest sa sobom iz tijela mladica. Pitao sma ga gdje je sihr u mladicu, pa mi je rekao je da je pojeo neki slatkis sa kikirikijem a uz to su bili komadici noktiju -17 malih komadica noktiju koju su zalijepljeni za zeludac.

Rekao sam mu da otkloni te komadice noktiju iz zeludca momka, sto je prihvatio i rekao da zeli izabcit sihr na usta. U tom trenutku momak je poceo povracati zutu tekucinu i uz tu tekucinu mogli su se vidjet na strani 17 malih komadica noktiju. Momku se vratila boja lica ali je povracao cijelo vrijeme. Umio sam ga naucenom vodom, pa sam upitao dzinne jesu li spremni za izlazak, pa sam dobio odgovor da su svi spremni i da hoce da izadju na usta kao sto su i usli na njih. Ali prije toga rekao sam daidzi ponovo isaretom da pozove oca ovog momka. Kada je otac usao, momak se je ponovo razbjesnio, ali ne toliko kao i prije - sada mu je sin samo rekao: "Hajde oce izlazi, necu da me gledas ovakvog jer nismo jos zavrsili".

Rekao sam mu da ga otac voli, na sta je momak ponovo planuo i rekao: " Ma kakva ljubav, ne voli mene on uopste!" Shvatio sam da jos necega ima ovdje, pa sam pozvao glavnog, koji je rekao da on sa ovim vise nista nema, vec da je to sihr koji se nalazi u njegovoj kuci. Pitao sam ga gdje se sihr nalazi, pa mi je rekao da je u sobi ovog momka, na garderobi koju je nosio na tom veselju, i da je isti sihr i na ocevom odjelu.

Rekao mi je da je za taj sihr zaduzena druga grupa dzinna, ali da ta grupa nije toliko jaka kao sto su bili oni. Dodao je da im je bilo naredjeno da ovu mrznju momka prema ocu okoncaju tragicno, ali su uvidjeli svoju gresku i da se kaju Allahu za sve sto su ucinili. Zamolili su me da i ja odem sa njima njihovoj kuci, pa sam i ja krenuo.

Kada smo stigli rekao sam momku da sjedne i poceo ponovo uciti Kur'an, pa se javi glavni i rece da nema potrebe za daljnim ucenjem jer sve je zavrseno i mi izlazimo u ime Allaha, i jos doda: "Neka ti momak pokaze koja je to odjeca, potopi je u lavoru sa naucenom vodom, a isto i odjelo njegovog oca, time ce se dzinni zaduzeni za taj sihr istjerati, a kada se odjeca osusi, zapalite je tako ce i sihra nestati."
Momak je cijelo vrijeme povracao, a kad smo stavili njegovo i ocevo odjelo u lavor sa naucenom vodom, osjetili smo smrad. Momak je odjednom prestao povracat i rekao je da su svi izisli, i da nema nicega u njemu vise. Odmah sam primjetio da momak gleda bistrije i da osjeca umor, ali rece da ga nista vise ne muci.

Da bi se uvjerili da je sve u redu pozvao sam njegovog oca da udje unutra i kada mu je otac usao na vrata, momak ga tuzno pogleda, ustade, zagrli ga i uz plac rece: "Oprosti babo, nisam to bio ja." Istu noc smo zapalili njihovu odjecu na kojoj je bio sihr, poprskali naucenom vodom ulaz kuce, zatim svaki cosak kuce, i na posljetku sam im dao terpaiju koju ce da rade nakon rukje. Preporucio sam im da ne govore o tome da su sada dobro. Allahovom voljom i uz Njegovu milost ovaj slucaj je zavrsen uspijesno.

Prica je od jednog momka iz Makedonije koji lijeci ucenjem Kur'ana

rudi
03.02.2009., 02:02
jako dobra tema od sebila,molio bi sebila,ako je u mogucnosti da mi se javi,imam slicnih problema sa malim djetetom od 4 godine,koji je medicinski zdrav i bez dijagnoze,a mali niti hoda,niti govori,aa samo se udara desnom rukom u glavu cijelo vrijeme i place,nadam se daceme razumjeti i vjerovaatno da zna ocemu se radi.Unaprijed hvala.

Nihad
03.02.2009., 02:14
Nedavno sam na FTV-u gledao emisiju o liječenju Kur'anom. Dvojica momaka iz Sarajeva Ahmed Srabović i brat mu rade to i izgleda da dobro poznaju to u vezi liječenja Kur'anom, probaj dijete odvesti kod njih, jedan od njih je i doktor medicine...molim Allaha dragog da izlijeći malog dječaka, i da vama olakša. Amin

dragana radulovic
03.02.2009., 12:31
Rudi, potražite dobre lekare. Dete mora imati dijagnozu. Dete je vaše, ali, molim vas, nađite dobre lekare koji će detetu postaviti tačnu dijagnozu, jer je to pola puta do izlečenja. Naravno, to vas ne sprečava da primenite i ovakve, alternativne metode lečenja.

03.02.2009., 12:53
kakav sihir, urokljivost ocima, pa to je iz zeljeznog doba, od ilira jos......................

islam je dovoljan za borbu protiv sejtana - molitva i cvrsta vjera tjeraju sejtana tamo gdje mu je i mjesto. u tome je sustina samokontrole, odnosno ukljucivanja mozga u zivotno funkcionisanje. nemojmo biti zivotinje, koristimo mozak, i nikakvih sihira ni uroka nece biti niti ce nas se ticati.

kad proucite E'auzubillahi vi ste se Bogu "sklonili pod skute" da vas zastiti od sehjtana, sve dalje je vasa odgovornost.

dusa i instinkti nisu jaci od sejtana ali razum (mozak) jeste.

i naravno, ne zaboravite spustiti poklopac na zahodskoj dasci. da sejtani ne izlaze.

sanjanka
03.02.2009., 12:56
kakav sihir, urokljivost ocima, pa to je iz zeljeznog doba, od ilira jos......................

islam je dovoljan za borbu protiv sejtana - molitva i cvrsta vjera tjeraju sejtana tamo gdje mu je i mjesto. u tome je sustina samokontrole, odnosno ukljucivanja mozga u zivotno funkcionisanje. nemojmo biti zivotinje, koristimo mozak, i nikakvih sihira ni uroka nece biti niti ce nas se ticati.

kad proucite E'auzubillahi vi ste se Bogu "sklonili pod skute" da vas zastiti od sehjtana, sve dalje je vasa odgovornost.

dusa i instinkti nisu jaci od sejtana ali razum (mozak) jeste.

i naravno, ne zaboravite spustiti poklopac na zahodskoj dasci. da sejtani ne izlaze.


Alfrede pusti ba ljude, šta si na svakoj tako pesimističan. Možda nekome stvarno i pomogne...

03.02.2009., 13:02
Alfrede pusti ba ljude, šta si na svakoj tako pesimističan. Možda nekome stvarno i pomogne...

nisam pesimistican, samo iznosim svoje skromno misljenje.

tatrane
03.02.2009., 17:02
sta uraditi covjeku sto mi zapis napravi ? znam sto posto da je on i pitao sam ga za to ( nisam ja :) ) , i od tada bjezi od mene ???

flash
03.02.2009., 17:13
sta uraditi covjeku sto mi zapis napravi ? znam sto posto da je on i pitao sam ga za to ( nisam ja :) ) , i od tada bjezi od mene ???
Eh ovako, nabavis vudu lutku, pa ga izbodes, ali ono bas sto posto.

atheist
03.02.2009., 20:08
Bilo je pitanje vremena mislim kada che se potegnuti i ovo pitanje...tako sveprisutno na podrucju BiH.

Ostaje nerazjasnjeno da li je u pitanju moda koja ne izumire (totalni IN je imati jedan sihir, a najveche su face oni koji imaju dva ...), ili neshto sasvim drugo...

@Rudi druzhe trebash prvo provjeriti da nemash ti shta (nikad se ne zna), pa onda mozesh da experimentisesh sa djetetom i olovom...

Avaj - gledao neko mozda dok.film Shutka? Prilichno jasan egzorcizam od pipkanja zena - pa pljuvanja u facu...http://se.youtube.com/watch?v=HhuhITef4P4&feature=related

kojedajenekaje
03.02.2009., 20:28
Kad medicina završi i kaže da je sve OK, onda potražiti ovu pomoć.

sinko
03.02.2009., 22:00
Neka prica ko sta hoce ali sa 100-postotnom sigurnoscu mogu tvrditi da je ova tema strogo ozbiljna i nije za ismijavanje.

flash
03.02.2009., 23:21
U pravu si sinko. Lijecenje Ku'ranom (rukja) se ne bi trebalo potcijenjivati.

sebil
04.02.2009., 00:08
Mozda je ovo nekima tesko za povjerovati, ali ako je covjek imao sam problema sa ovim ili u svojoj porodici, onda zna da je ovo istina. Naravno, prvo medicinski treba provjeriti, ali vjerujte kakve sam ja sve slucajeve gledao gdje nista drugo ne pomaze osim ljecenje Kur'anom.

Evo jos jedna prica, malo poduza ali interesantna:

"U ovom slucaju radi se o zeni koju je muz maltretirao, pa je ona od muke i straha pala u depresiju. Provela je sedam godina u psihijatrijskog bolnici u Njemackoj i cijelo vrijeme pod sedativima, tako da su joj funkcije bile umanjene 100%. Uz pricu sa njezinim bratom, upitao me je sta moze biti sa njom. Ima ogranicen prostor kretanja, sjedi samo na jednom mjestu u kuci, pije samo iz iste case, jede samo iz iste posude, a kad...

pere sudje, ostane satima tako, do 4-5 sati zna prati, racuni za vodu su veliki, ne prica, kad je neko nesto pita javi se nakon pola sata i to samo pogledom. Prostor od 3 metra prodje za pola sata, mrtvog pogleda i oslabljena. Nista mu nisam obecao nego sam mu rekao da sestru izvede iz bolnice te da je dovede kod sebe u kuci, jer ju je i tako muz vec ostavio.

Nakon mjesec dana doveli su djevojku. Pozvali su me i imao sam sta vidjeti. Bila je nalik na one u horor filmovima ili osobama koje su bile u logorima, sva ispijena, tamna, oci udubljene, kao da se nista ne dogadja oko nje kao da je sama na ovome svijetu. Poselamio sam je, ali nikakav odgovor nisam dobio. Poceo sam ucit rukju, nikakve reakcije nije bilo, nije se ni malo pomjerila niti je trepnula. Rekao sam njenom bratu da je ovo veoma tezak slucaj, i da ne znam koliko ce ovo trajati.

Odlucili smo da joj ucim dva puta na dan, poslije sabaha i poslije aksama, a ponekad se desavalo da sam joj ucio i po tri puta na dan. Uz ucenje Kur`ana koristio sam terapiju mazanjem maslinovim uljem, curukotovo ulje (habbe sauda, She`be - kod nas poznat kao nishador, lotosov cvijet za kupanje, zatim med pomijesan sa habbe sauda. Svakog jutra ucio sam joj suru El Bekare, a onda rukju, i sve tako citave dvije nedjelje, i hvala Allahu, poceli su se prvi simptomi ukazivat.

Nakon dvije nedjelje, zena je ustala i zatrazila casu vode, pa sam joj dao da popije naucene vode (voda nad kojom sam ucio Kur'an), te sam je poceo ispitivati ali nije bilo reakcije. Istu noc poslije aksama zatrazila je od brata da se cuje sa djecom. Brat joj je dao telefon i ona je razgovarala sa svojom kcerkom, nakon cega je pocela plakati.

Zovnuli su me i rekli da dodjem kod njih, a bilo je kasno u noc. Kada sam stigao upitao sam je sta osjeca, pa mi je pokazivala je na stomak. Stavio sam jednu teglu na njen stomak i pritisko dok sam joj ucio, a ona je pocela povracati nesto crno, zatim ju je rukom pokazala da na vrat, nije govorila. Uzeo sam Kur`a te stavio na njene grudi, i rekao joj da zatvori oci, pocela je vristati, jednom je rukom kao nesto pisala po podu. Rekao sam njenom bratu da je ispituje dok ja ucim, da joj govori na uho, da kaze sta je muci, onda je izgvorila muzevo ime, pitao sam je sta hoce tvoj muz, uhvatila se rukama za vrat, pitao sam je hoce li da te ubije, klimnula je glavom i ocima. Rekao sam joj da je on ne moze ubiti i da je on daleko, i da je na sigurnome sa svojom bracom porodicom.

Te noci je cijelo vrijeme povracala, poslije sabaha ponovo sam dosao, vidio sam je kako pere sudje isto onako kao sto mi je njen brat rekao, pa sam upitao koliko je dugo ovako, pa mi je rekao oko pola sata. Pitao sam zasto je nisi prekinuo, pa mi je rekao je da ga je odgurnula tako jako i tako ga strasno pogledala da nije htio reagirat nicim dok ja ne dodjem. Kada sam joj se priblizio pozvao sam je njenim imenom ali nije se osvrtala. Proucio sam ezan, i poceo ucit rukju, puhao sam nakon svakog ajeta u nju, ostavila je sudje i polako krenula ka sobi, stavila je maramu na glavu, i sjela na mjesto gdje sam joj redovno ucio.

Ovo je vec treca nedjelja, pitao sam je da li sta osjeca, a komunicirala je sa mnom samo rukama. Tog jutra sam bio strog prema njoj, to jest dzinnima koji su bili u njoj, uhvatio sam je za ruku (dodirivao sam preko krpe ili peskira njenu ruku - nisam nikako dodirivao svojom rukom) i krivio njen kaziprst tako da je pocela da se uvija na mjestu na kojem je sjedela i radio sam tako sve dok nije pocela da govori normalno. Upitao sam ko je, pa je progovorio dzinn iz nje, koji je bio uzeo lik njezinog muza, i rekao da hoce da je ubije.

"Zbog cega?" upitah, pa mi dogovori da je mrzi, jer mu nije dozvoljavala da radi sta hoce, "To je haram sto radis, znas li da ce te Allah kazniti" rekoh, ali mi rece da ne vjeruje u Allaha, pa ga upitah "Ko je tvoj bog", "Ja nemam boga, ja radim sta hocu"- rece.

Malo zatim toga, zena poce da se gusi, rekao sam im da je namazu uljem po vratu, a ja sam nastavio sa ucenjem Kur'ana, pa joj bi lakse od toga. Oci su joj svo vrijeme bile otvorene, a prskao sam je svo vrijeme ucenom vodom, i uvijek kada bih je isprskao, uzdisala bi iznenadjeno kao da ne ocekuje da cu da to uradim. Njen prst koji sam uvijo bio je modar, pa sam ga i isprskao sa vodom i upitao da li osjeca bol, pa je odmahnula je glavom, a kada sam joj prst namazao uljem rekla je da je boli. Upitao sam je gdje je njen muz (dzinn koji je uzeo taj oblik) sada u njenom tijelu, pa je rekla da je u ramenu, i da nije sam. Uviknuo sam na nju: "Pricaj, nemoj pokazivati rukama! Ne boj se njega vise, tebe Allah voli, ti si Allahov rob, slobodno pricaj - nemoze ti on nista vise."

Uz muku je pocela da prica njenim umornim jezikom, pa rece da on nije sam u njoj, vec da ih ima sedam, i da su svi rasporedjeni u tijelu, a glavni im je dzin koji je uzeo oblik njene svekrve: "Ona mi ne da da pricam, bode me nekom iglom i osjecam bol, a tu su i dva dzinna, koji su uzeli oblik njegovih sestara, koje me plase i ne daju mi da spavam, brane mi da se krecem - kad god krenem nesto da uradim one mi bace zmije, pa moram polako ici da me ne ugrizu, a kada perem sudje ili kada se kupam, prskaju me nekom krvlju koja se ne moze ocistit i koja toliko jako smrdi" (ove stvari drugi ljudi u oklini nisu mogli vidjeti, ali su dzinni radili tako u njenom mozgu, tako da se to njoj cinilo da je to stvarno).

Pitao sam je gdje su sada oni, rekla je da su sestre njenog muza u stomaku, da je njen muz po cijelom tijelu, da je njegova majka u glavi i da su tu jos troje pomocnika koje su dosli pisanjem hamajlija i sihr koji je jos i dana danas u kuci gdje su se vjencali i zivjeli prije nego su otisli u Njemacku. Pitao sam gdje je sihr, pa je rekla da je sihr u krevetu, u duseku, i da na njemu ima VELIKO OKO, i da sa druge strane imaju neki kvadratici a u sredini je njeno ime, i to u jednoj raspukloj i isprekidanoj zvijezdi - crvene boje.

Upitao sam njenog brata mozemo li otici u tu kucu i da li ce nam oni praviti probleme, pa mi je rekao da ne zna, ali da ce nekako uci, pa ako trebadne i na silu. Otisli smo u tu kucu, nakon sto smo se javili, i wallahi, nasli smo to ko crveno pismo sa velikim okom u njemu, bas onako kao sto je i zena opisala. U tom momentu je zazvonio telefon ovog brata, javila se njegova zena, te rekla da je njegova sestra rekla da ima jos nekih dugmica od kaputa i da je i na njima napravljen sihr. Pitali smo gdje su ti dugmici, pa je rekla da podignemo dusek i da cemo tu naci sve te dugmice.

Pitali smo je koje je boje to dugme, pa je rekla: "Naci cete ga sigurno, jer je ono jedino takvo stakleno, probuseno i ima u njemu nesto crveno." SubhanaAllah, kao da je bila tu, tako je dugme tacno opisala. Rekao sam bratu da pita da li ima jos necega, pa je potvrdila da nema. Vratili smo se u kuci i ja sam rekao bratu kad joj pocnem uciti, pokazi joj to oko. Prilikom ucenja dao sam znak njenom bratu da joj pokaze taj listic sa okom, a ona je zavristala i rukama se je pocela braniti, kao da ju je to oko na papiru napalo. Uzeo sam i spalio taj papir pred njom, a ona je tada ispustila vazduh i klonula, pa je ostalo jos stakleno dugme, u kojem je bila tacka krvi, i to njene krvi koju su sihirbazi umetnuli u to dugme.

Bila je kao u nesvijesti, prisao sam i namazao nos jednim mirisom, otvorila je oci, i rekla: "Spalite dugme - tako vam Allaha - samo dugme spalite". Rekao sam njenom bratu da ga nekako mozemo slomiti, a onda spaliti, pa je njen brat uzeo jednu krpu, stavio dugme u nju i udario cekicem. Nakon sto smo dugme smrvili stavili smo ga u jednu aluminijsku tacnu i to stavili na sporet, pa je se dugme istopilo. Njegova sestra je sada bila puno bolje, komotno je pricala, bez straha.

Zavrsili smo cetvrtu nedjelju sa ljecenjem i ona je bila puno, puno bolje. Preporucio sam joj da slusa Kur`an dok ne natjeramo na izlazak dzinne koji je muce. Rrekla je da su ostali samo 4 njih: svekrva, sestre i njen muz (tj. dzinni koji su uzeli takve oblike), ali da su tako slabi da je vidjela njenog muza, koji je bio jako debeo, da je sada sav sitan, kleknuo je i glavu stavio na koljena a ruke stavio preko glave. Njena svekrva vise nema iglu, spaljena je igla i tako da moze da prica, sestre vise nemaju tu moc, pa mogu slobodno da idem.

Sada je bila skroz normalna, ali su se preostali dzinni u njoj hranili njenim greskama, odnsono haramima koje je zena radila. Medjutim pocela je da klanja, da zikri, da cita i da slusa Kur`an, pa je iz dana u dan bivala sve bolje i bolje. Otisao sam kod njih jedne veceri, u aksamsko vrijeme, a vec je bila peta nedjelja lijecenja, i rekao sam bratu, da cemo veceras, uz Allahovu pomoc, pokusati da ih istjeramo pa makar ostali 24 sata tu.

Pitao sam je sta osjeca, pa je rekla da se njen muz (dzin u tom obliku) vezao za njena ramena i da je sav u cvorovima. Rekao sam joj da zatvori oci i kontrolise svoje tijelo. Poceo sam uciti Kur'an, a zena je rekla da ne osjeca vrat i prsa, da je tjera na povracanje, pa sam jos glasnije ucio, zatrazio sam jednu drvenu kasiku i poceo je polako udarat u prsa, rekla je da muz jauce, dao sam bratu da je udara polako uz izgovaranje "Bismillah".

Ja sam joj peskirom stegnuo prste na nogama i dalje ucio, kad odjednom zena rece da sestre zele izaci, tj. dzinni u obliku muzevih sestara. Pitao sam je li to stvarno zele...da ne lazu? Rekla je da su tako izmorene, da jedva disu, i da se vuku po tijelu kao kad vojnici puzu. Upitao sam je kako zele izaci, pa mi pokaza na usta.

"Imali sihira jos u tebi, ili na nekom drugom mjestu" - pitao sam zenu da pita te dvije sestre, pa su one rekle da nema nicega vise i da samo zele da izadju. Pokusala je da povrati ali nije mogla, pa sam joj dao casu maslinovog ulja da popije, te je izbacila opet nesto crno, sluzavo, ali je sada bilo vece. Povracala je skoro dvije minute samo to crno sluzavo i na kraju je povratila nesto nalik na crnu krv. Onda se javio dzin u obliku njenog muza, koji je rekao: "Sa mnom necete tako lahko", a ja sam ponovo uhvatio i uvio zenin prst, uzeo sam kasiku i poceo je udarati u prsa sve jace i jace.

Zena je govorila: "Nastavi, jer ne osjecam nista, svakim udarcem udaras njega i sve je slabiji". Rekao sam mu da izadje i da dodje u prst, inace cu ga jos vise muciti, ali je to odbijao. Poceo sam udarati sve jace, dok zena ne poviknu: "Stani, hoce da izadje", pustio sam njen prst i rekao mu da podigne ruku u ime Allaha, rekao je da nece da izadje tako nego ce da izadje zbog ljubavi koju ima za ovu zenu, rekoh mu "Ne, ne, ne zelim da izadjes zbog toga, ja trazim da izadjes samo u ime Allaha". Podigao je ruku i pokazao kaziprst, rekao sam mu da svaku bolest koju je prouzrokovao u tijelu zene da skloni, da svaki djelic kojeg je zakacio da ga ocisti i izadje i da sa sobom uzme svoju majku. Ruka se je spustila, ja sam nastavio ucit ajetul kursijuu na uho zene, pa su joj se podigle obje ruke.

Pitao sam zenu sta sad osjeca, pa je rekla da je majka u jednoj, a sin u drugoj ruci i da hoce da izadju. Rekao sam njenom bratu da joj stegne rame i da prelazi sa bismillom od ramena do lakta i stezuci da dodje do lakta, onda od lakta prema ruci, a onda ka prstima, sto je on i uradio. Zena je pocela da place, govoreci: "Nema ih vise, tako mi Allaha, nema ih, izasli su..." Nastavio sam jos pola sata sa ucenjem, nije vise bilo reakcije..zena je bila zdrava uz Allahovu pomoc i Allahovu volju.

Nakon toga javila se svojoj djeci, kcerki i sinu...plakali su svi u kuci, nakon 11 godina muka osjetila se zdravom. Hvala Allahu, Gospodaru svih Svjetova, zena je i dan danas dobro, nije imala nikakih problema od tada, jedino sto se razvela sa muzem... Nakon izlaska muke iz njenog tijela, opisala mi je sve sta joj se desavalo od pocetka braka do odlaska u ludnicu, sve je ona nas slusala, ali nam nije mogla odgovorit, jer je njena svekrva, (dzin u tom obliku) kada bi ona nesto htjela reci, ubola bi je u neki centar u mozgu koji je za govor.

I sto je najcudnije od svega, subhanAllah, jednom mi je rekla: "We alejkumu selam", pa sam rekao: "Kad hoces da nekog prva selamis trebas reci "`Selam alejkum`" a ona je rekla: "Ne, ne, znam ja sta govorim, sjecas li se kada su me donijeli u kucu, pa kada si ti dosao i nazvao mi selam prije mjesec i po dana, evo dosao je i taj dan pa ti uzvracam na taj selam sa malim zakasnjenjem."

Molim Uzvisenog Allaha da pomogne onima kojima je pomoc potrebna, molim Allaha da pomogne onima koji su bolesni od ove vrste bolesti, molim Allaha da ih ojaca saburom i imanom, molim Plemenitog Allaha da ih sacuva sa svih strana, i nas i njih, sa preda i zada, lijeva i s desna, odozgo i odozdo - od svakog sherra (zla) ljudsko i shejtanskog. I na kraju, neka je hvala Allahu, Gospodaru svih svjetova.

Selam alejkum we rahmtullahi we berekatuhu! "

alipasha
09.02.2009., 13:47
http://dzematpg.do.am/forum/7-100-1

vrijedi pogledati

09.02.2009., 16:16
Ne treba nista i nikoga potcjenjivati,ali koga nije gonilo nema pravo pricati ni ovako ni onako.Naravno prvo se savjetovati sa ljekarima,ali ako nemogu utvrditi dijagnozu covjek se mora okrenuti alternativi.Lako je pricati mnogima kako ne vjeruju u ovakav vid lijecenja,ali vjerujte nije lako gledati svog bliznjeg kako se pati a neznas kako da mu pomognes.Licno poznajem osobe kojima je pomoglo.

abu_graib_1941
10.02.2009., 13:17
MISLIM DA JE AKO JE VER FORUM FILOZOFIJE A NECU MNIOGO DA JE SUJEVJERJE VJEROVATI DA NE POSTOJI NESTO VISE A DA JE SUIOCIDNO TO DA SVAKO MISLI O TOME PA BAREM I NEKADA NA NEKI MALI SECUND.-....INACE SAM I SAM DOZIVIO TAKO NESTO I NE BIH DA GOVORIM DA ZAISTA POSTOJI.... :devil:

atheist
10.02.2009., 13:28
Ne treba nista i nikoga potcjenjivati,ali koga nije gonilo nema pravo pricati ni ovako ni onako.Naravno prvo se savjetovati sa ljekarima,ali ako nemogu utvrditi dijagnozu covjek se mora okrenuti alternativi.Lako je pricati mnogima kako ne vjeruju u ovakav vid lijecenja,ali vjerujte nije lako gledati svog bliznjeg kako se pati a neznas kako da mu pomognes.Licno poznajem osobe kojima je pomoglo.


Struchni naziv za to bi bio placebo efekat iliti autosugestija...

10.02.2009., 16:48
Pa,to je tvoje misljenje,rekla sam lijepo ko nije dozivio i vidio nemoze znati.Samo mogu reci,blago tebi pa nisi nista slicno dozivio.

atheist
10.02.2009., 19:33
Pa,to je tvoje misljenje,rekla sam lijepo ko nije dozivio i vidio nemoze znati.Samo mogu reci,blago tebi pa nisi nista slicno dozivio.

Zar sam rekao da nisam?

10.02.2009., 20:49
Pa,to je tvoje misljenje,rekla sam lijepo ko nije dozivio i vidio nemoze znati.Samo mogu reci,blago tebi pa nisi nista slicno dozivio.

Zar sam rekao da nisam?
I vjerovatno si se izlijecio autosugestijom,kako si naveo.Sta mislis bi li se takvo lijecenje moglo primjeniti na dijete od 3,5 godine(moram navesti da se radi o mom djetetu,da ne mislis da izmisljam)?

atheist
10.02.2009., 21:11
Pa,to je tvoje misljenje,rekla sam lijepo ko nije dozivio i vidio nemoze znati.Samo mogu reci,blago tebi pa nisi nista slicno dozivio.

Zar sam rekao da nisam?
I vjerovatno si se izlijecio autosugestijom,kako si naveo.Sta mislis bi li se takvo lijecenje moglo primjeniti na dijete od 3,5 godine(moram navesti da se radi o mom djetetu,da ne mislis da izmisljam)?

Zar sam naveo da je to lichno iskustvo?

Placebo efekt je u fazi istrazhivanja, kada su u pitanju djeca ispod 6 godina (dok se stariji od 6 tretiraju kao odrasle osobe). Iznenadila bi se da od jednog lijeka (bilo kojeg) postoji samo 27 % djelovanja , dok je 50% placebo psihichki odgovor, a 23% nespecifichni faktori. Kada bi psiholozi znali kako koristiti taj efekt - nash svijet bi bio savshen.

Da li bi se tako neshto moglo primjeniti na dijete od 3 i pol godine... ? Nadji psihologa, (ne psihijatra ili neurologa!) i pokushaj sa terapijom.

p.s. Proshle godine je zabiljezen sluchaj u Michigenu-USA, kada su zamijenjeni nalazi dvije sredovjechne zene. Jednoj je dijagnosticiran tumor, drugoj dijabetes. Nalazi su greshkom zamijenjeni i nakon mjesec dana, zhena sa dijabetesom (po dijagnozi tumorom) je umrla. Zheni sa tumorom (po dijagnozi dijabetesom) je nedugo zatim dijagnosticiran dijabetes...

10.02.2009., 21:43
Dijete je vec izlijeceno,onakve probleme ne bih nikom pozeljela,a tako smo je jednostavno izlijecili.
Razumjela sam sve sto mi zelis objasniti,citala sam o slicnim stvarima i moram reci da i tu ima istine. :hai:

atheist
10.02.2009., 21:49
Dijete je vec izlijeceno,onakve probleme ne bih nikom pozeljela,a tako smo je jednostavno izlijecili.
Razumjela sam sve sto mi zelis objasniti,citala sam o slicnim stvarima i moram reci da i tu ima istine. :hai:

Neka je dijete dobro - a sve ostalo nije vazhno uopste... Pozz

dragana radulovic
11.02.2009., 11:15
Šta je sihr? Molim nekog da mi objasni. Da li su to neke čini ili šta već?

flash
11.02.2009., 12:24
Definicija sihra

Jezicko znacenje sihra

El-Ezheri je rekao: “Sihr je svako djelo putem koga se covjek priblizava sejtanu i kojim se trazi njegova usluga.”

Na drugom mjestu: “Sustina sihra je prikazivanje neke pojave u laznom liku suprotnom njegovoj biti. Kada sihirbaz hoce da prikaze laznu sliku kao istinitu i predstavi nesto u suprotnosti od njegove biti, on to opsihri i ono postane suprotno svojoj sustini.” (Lisanul-Areb)

Prenosi se od Ibnu Ebi Aise da je rekao: “Kada Arapi nazivaju sihr sihrom, onda ga oni tako zovu zato sto on pretvara (preobraca) zdravlje u bolest.” (Lisanul-Areb)

Ibnu Faris je rekao: “Sihr je prikazivanje neistine u vidu istine.” (Lisanul-Areb)

U Mu’dzemul-Vesitu je receno: “Sihr je tajnovit i suptilan.”

U djelu “Muhitul-Muhit” se kaze: “Sihr je prikazivanje stvari u njima suprotnom stanju kako bi se izazvao nered.”

- Sihr u seriatskoj terminologiji

Fahruddin Er-Razi je rekao:

Sihr u seriatskom znacenju se veze za sve ono ciji je uzrok skriven, sto izgleda suprotno njegovoj sustini, i sto se desava u vidu opsjene i varke.[1]

Ibnu Kudame El-Makdisi kaze: “Sihr je vracanje, zapisivanje i vezivanje cvorova. Ima uticaj na srce i tijelo, pa se kao posljedica toga javljaju bolesti, ubistva i rastavljanje bracnih drugova. On sprecava covjeka od spolnog opcenja sa svojom zenom itd. Neki od njih se spravljaju da bi razdvojili muza od zene ili da bi omrzli jedno drugom ili da bi omilili jedno drugom.”[2]

A Ibnul-Kajjim je rekao: “To je slozeno djelovanje zlih duhova i podloznost utjecaju natprirodnih sila.”[3]

- Sustina sihra

Radi se o sporazumu izmedu sihirbaza i sejtana koji se sastoji u tome da sihirbaz pocini neke harame ili djela koja vode u sirk (nevjerstvo), a da mu sejtan zauzvrat pomaze i bude poslusan u onome sto trazi od njega.

- Neka sredstva kojima se sihirbazi sluze da bi se priblizili sejtanu

Postoje sihirbazi koji zavezu Mushaf za tabane i sa njime ulaze u klozet. Neki od njih pisu kur’anske ajete necistocom, neki ih pisu krvlju od menstruacije. Jedni opet pisu kur’anske ajete na svojim tabanima, drugi pisu Fatihu naopako. Neki od njih klanjaju bez abdesta, neki su stalno u stanju dzunupluka (necisti), neki kolju u ime sejtana i ne spominju Allahovo ime i nose kurban tamo gdje im odredi sejtan. Neki razgovaraju sa zvijezdama i cine im sedzdu, neki opce sa svojom majkom ili kcerkom, neki pisu talismane nearapskim rijecima koje imaju znacenje nevjernistva.

Sada nam postaje jasno da dzin nece pomoci sihirbaza niti mu sluziti osim uz protuuslugu. Sto je sihirbaz veci kafir, to je sejtan poslusniji i brzi u izvrsavanju njegovih naredenja. A ako sihirbaz uskrati poslusnost sejtanu, ovaj mu nece vise sluziti i ignorisat ce njegova naredenja.

Zbog toga su sejtan i sihirbaz potpuno isti u neposlusnosti prema Allahu. Sam pogled u lice sihirbaza, je potvrda recenog. Na njegovu licu ces vidjeti tamu kufra poput crnog oblaka. A ako ga bolje upoznas, primjetit ces da je u stalnom sukobu sa samim sobom, a tako isto i sa svojom zenom i djecom i ne moze mirno spavati. Dzini uznemiravaju i porodicu toga covjeka, njegovu djecu i zenu, tako da medu njima ucestaju svade i nesuglasice. Istinu je rekao Allah, dzelle sanuhu, u Kur’anu: “A onaj ko okrene glavu od Knjige Moje, taj ce teskim zivotom zivjeti.” (Ta Ha:124)

Izvor: lijecenje-kuranom.com

dragana radulovic
11.02.2009., 12:36
Ako sihr shvatimo kao ogromnu koncentraciju negativne energije, sasvim je izvesno da postoji. Metodi obuke u nekim plaćeničkim vojskama počivaju baš na toj osnovi. a ako veru posmatramo kao smirenje, ljubav u srcu, sklad sa samim sobom i okolinom, onda ona donosi izlečenje, odnosno pročišćenje.

alipasha
11.02.2009., 13:32
bas tako dragana

braco-1
01.05.2009., 12:04
http://www.n-um.com/files/images/sihr.jpg



S obzirom da se u posljednje vrijeme povećao broj vračeva koji tvrde da znaju liječiti i liječe ljude sihrom i vračanjem, zbog njihove rasprostranjenosti u svijetu i iskorištavanja naklonosti i neznanja ljudi, našao sam za shodno da ukažem na opasnost koja od te pojave prijeti islamu i muslimanima, zato što se obraćaju i vjeruju u nešto drugo, (osim) mimo Allaha (dž.š.). To se kosi odredbama Uzvišenog Allaha (dž.š.) i Njegovog poslanika, Muhammeda (s.a.v.s.).

Tražeći pomoć od Allaha (dž.š.) - liječenje je dozvoljeno, a musliman u slučaju bolesti treba otići ljekaru, kako bi ustanovio uzrok i vrstu bolesti, te da mu se propišu odgovarajući lijekovi, koji su dozvoljeni šeriatom, prema onome što poznaje medicinska nauka. Allah (dž.š.) je za svaku bolest dao i lijek. Istraživati uzrok bolesti i tražiti lijek, šeriatski je dozvoljeno i ne suprotstavlja se oslanjanju na Allaha (dž.š.).

Nije dozvoljeno bolesniku da ide vračevima koji smatraju da znaju gajb (skrivene stvari), da bi od njih doznao o svojoj bolesti; isto tako nije mu dozvoljeno da vjeruje u ono što govore, jer oni samo nagađaju o onome što ne znaju, ili prizivaju džine, tražeći pomoć od njih u onome što žele. Njihov posao je kufr (nevjerstvo) i jasna zabluda (dalalet), zato što tvrde da znaju tajne gajba (skrivenog). Muslim prenosi u svome sahihu da je Allahov (dž.š.) Poslanik (s.a.v.s.) rekao: "Ko ode vraču i upita ga o nečemu, neće mu biti primljen namaz četrdeset dana."

Prenosi Ebu Hurejre (r.a.) od Muhammeda (s.a.v.s.) da je rekao: "Ko ode vraču i povjeruje mu šta kaže, zanijekao je ono što je objavljeno Muhammedu (a.s.)." (Znači, nevjernik je.) Ovaj hadis prenose autori četiri sunena i Hakim, i kažu da je vjerodostojan (saliih) hadis.

Prenosi se od Imrana bin Husajna (r.a.) da je Allahov Poslanik (s.a.v.s.) rekao: "Nije od nas onaj koji proriče i kome se proriče, onaj ko gata i kome se gata, onaj ko pravi sihr i onaj za koga se pravi sihr (ko traži da se učini)." (Bilježi ga Bezzar sa dobrim senedom.)

U ovim hadisima se govori o zabrani odlaska vračevima i njima sličnim, obraćanja i vjerovanja njima - a za takav čin se prijeti kaznom.

Stoga je dužnost nadležnih organa i onih koji pozivaju na dobro i odvraćaju od zla (i drugih organa koji imaju vlast) da zabrane odlazak vračevima i gatarama i njima sličnim i da spriječe njihov rad i one koji njima odlaze. Ne treba zavaravati čovjeka to što ponekad kažu istinu; a niti brojnost onih koji im odlaze i onih koji pripisuju sebi znanje. Oni u stvari, nemaju duhovno znanje nego su neznalice.

Stoga se treba čuvati odlaska njima, jer je Allahov Poslanik (s.a.v.s.) zabranio i odlazak i obraćanje (vračevima), kao i vjerovanje u njihovu moć i njihov govor, zato što to nosi veliko zlo i opasnost s velikim posljedicama, i zato što su svi vračevi lašci i razvratnici.

U ovim hadisima je dokaz da su gatara, vrač i sihirbaz (koji pravi sihr) nevjernici, jer pripisuju sebi znanje gajba (sakrivenog), što je kufr, jer oni svoje ciljeve postižu služeći se džinima i obožavajući ih mimo Allaha (dž.š.), a to je nevjerstvo i širk, pripisivanje druga Allahu (dz.š.), i onaj ko im vjeruje što govore i smatra da je to istina - isti je kao i oni. Onoga koji prihvati metode osobe koja se time bavi, Poslanik (s.a.v.s.) se odriče i ograđuje se od njega.

Nije dozvoljeno ni jednom muslimanu da se pokorava onome što vračevi tvrde da je lijek, izgovarajući i pišući znakove koji se ne razumiju, ili Ijevajući olovo i čineći slične stvari. To je vrsta vračanja i zavaravanja Ijudi, i ko bude zadovoljan time, pomogao ih je u njihovom kufru i neistini.

Isto tako, nije dozvoljeno nikome od muslimana da ide vračevima i njima sličnima i da ih pita koga će oženiti, i za ono sto će se desiti između muža i žene, kao i njihovih porodica; jer je to od skrivenih stvari, koje ne zna niko osim Allaha (dž.š.).

Sihr spada u zabranjene stvari koje vode u kufr, kao što kaže Allah (dž.š.) dvojici meleka: "A njih dvojica nisu nikoga učili da mu ne bi rekli; - Mi samo iskušavamo, a ti ne budi nevjernik!

I Ijudi su od njih dvojice učili kako će muža od žene rastaviti, ali nisu mogli time nikome bez Allahove volje nauditi. Učili su ono što če im nauditi, i od čega nikakve koristi neće imati, iako su znali da onaj koji tom vještinom vlada, neće nikakve sreće na onom svijetu imati. A doista je jadno ono za što su se prodali, kad bi samo znali!" (Bekare, 102.)

Ovaj ajet nam stavlja na znanje da sihr spada u nevjerstvo, i da oni koji se time bave čine razdor između muškarca i žene. Također nam ovaj ajet ukazuje da sihr sam po sebi niti koristi niti šteti, nego djeluje po Allahovom (dž.s.) kaderu (određenju), jer je AIlali (dž.š.) taj koji je stvorio i dobro i zlo. Velika je šteta što se ovi lažovi koriste metodama mnogobožaca i time zavaravaju maloumne.

"Mi smo Allahovi i Njemu se vraćamo; On nam je dovoljan i divan je On Pomagač."

Također nam ovaj ajet objašnjava da oni koji uče sihr, u stvari uče ono što šteti a ne što im koristi, te da oni od toga nemaju udjela kod Allaha (dž.š.). Ova prijetnja nam ukazuje na veliku njihovu propast i na dunjaluku i na Ahiretu, te da su oni prodali svoje duše za nešto bezvrijedno. Zato ih Allah (dž.š.) ukorava, rekavši: "A doista je jadno ono za što su se prodali, kad bi samo znali."

Molimo Allaha (dž.š.) da nam da zdravlje i spas od zla svih onih koji se bave sihrom, vračanjem i proricanjem; i molimo Ga da sačuva muslimane od njihovog zla i da ili uputi kako da se čuvaju i budu oprezni, izvršavajući Allahove (dž.š.) propise, da bi svijet odahnuo od njihovih loših djela - a zaista je Allah Velikodušan i Plemenit!!!

Allah (dž.š.) je, iz Svoje milosti i dobrote prema Svojim robovima, propisao kako da se oni štite od sihra prije nego što se desi, kao i čime se liječiti nakon što bude učinjen. Ovdje ćemo pojasniti kako se zaštititi i izliječitl od sihra i to onako kako je šerijatom propisano.

Što se tiče prve vrste, a to jest, kako se zaštititi od sihra prije nego što bude učinjen, najvažnije i najkorisnije je zaštititi se korisnim učenjem, dovama i teavuzom (traženjem zaštite od Allaha, dž.š.), a to je liječenje ajetul-kursije nakon svakog farz-namaza, nakon selama i tespiha, te je treba proučiti prije spavanja, a to je najvrjedniji ajet u Kur'anu, koji glasi: "Allah je - nema boga, osim Njega - Živi i Vječni! Ne obuzima Ga ni drijemež ni san! Njegovo je ono što je na nebesima i ono što je na Zemlji. Ko se može pred Njim zauzimati za nekoga bez dopuštenja Njegova?! On zna šta je bilo prije njih i šta će biti poslije njih, a od onoga što On zna - drugi znaju samo onoliko koliko On želi. Moć Njegova obuhvaća i Nebesa i Zemlju i Njemu ne dojadi održavanje njihovo. On je Svevišnji, Veličanstveni."

Od toga je i učenje sura El-Ihlas, El-Felek i En-Nas: poslije svakog farz-namaza; i učenje ova tri poglavlja tri puta izjutra, poslije sabaha i navečer, poslije akšama; te učenje dva ajeta koji se nalaze na kraju poglavija El-Bekare, iza akšama. Ta dva ajeta glase: "Poslanik vjeruje u ono što mu se objavljuje od Gospodara njegova, i vjernici - svaki vjeruje u Allaha, i meleke Njegove, i knjige Njegove, i poslanike Njegove; - Mi ne izdvajamo ni jednog od poslanika Njegovih! I oni govore: - Čujemo i pokoravamo se; oprosti nam, Gospodaru naš; Tebi ćemo se vratiti!

Allah nikoga ne opterećuje preko mogućnosti njegovih: u njegovu korist je dobro koje učini, a na njegovu štetu zlo koje uradi. Gospodaru naš, ne kazni nas ako zaboravimo, ili što nehotice učinimo!. Gospodaru naš, ne tovari na nas breme kao što si ga tovario na one prije nas! Gospodaru naš, ne stavljaj nam u dužnost ono što ne možemo podnijeti, pobriši grijehe naše i oprosti nam, i smiluj se na nas. Ti si Gospodar naš, pa nam pomozi protiv naroda koji ne vjeruje!" (Bekare, 285.-286.)

Prenosi se u sahih-hadisu od Allahovog (dž.š.) Poslanika (s.a.v.s.) da je rekao: "Ko prouči Ajetul-Kursijju u noći, čuva ga čuvar od Allaha (dž.š.) (poslan) i ne prilazi mu šejtan dok ne osvane!" Isto tako je rekao Allahov Poslanik (s.a.v.s.) u sahih-hadisu: "Ko prouči dva ajeta sa kraja sure Bekare u noći, biće mu zaštita." To znači: Allah (dž.š.) najbolje zna, zaštita su mu od svega ružnog i zla.

U veoma korisno učenje spada i ovo: "Trazim zaštitu Allahovim potpunim riječima od zla koje je stvorio."

Ovo bi trebalo učiti noću i danju, kad se negdje odsjedne u kući, pustinji, zraku, vodi i tako dalje; jer, kaže Allahov Poslanik (s.a.v.s.): "Ko odsjedne negdje, pa kaže; neće mu ništa nauditi dok ne ode odatle."

Isto tako, veoma korisno učenje jeste i to, da se izjutra, iza sabaha, i navečer iza akšama, prouči: "U ime Allaha, uz čije ime ništa ne može nauditi na zemlii, niti na nebu, a On sve čuje i sve zna!" i to zato što je ono navedeno od Allahovog Poslanika (s.a.v.s.), jer to uzrokuje da se čovjek sačuva od svakog zla; i jedan od najvećih uzroka da se čovjek sačuva sihra i drugog zla jeste pažnja prema navedenim dovama, da ih se ne izostavlja, da ih se iskreno uči, s vjerom u Allaha (dž.š.), čvrsto vjerujući i oslanjajući se samo na Njega.

To spada u najefikasnije oružje za otklanjanje sihra, nakon što bude učinjen; uz povećanje poniznosti prema Allahu (dž.š.) moleći Ga za uklanjanje zla. Poznato je da je Allahov Poslanik (s.a.v.s.) liječio svoje drugove - ashabe, učeći: Isto tako ćemo navesti dove kojima je Džibril (a.s.) liječio Allahovog Poslanika (s.a.v.s.);

I ovo bi trebalo proučiti tri puta.

Sihr se liječi, nakon što bude učinjen (a to je koristan lijek čovjeku kad ne može da se sastane sa svojom ženom), da se uzme sedam listova od zelenog sidra, pa se istuku kamenjem ili nečim sličnim, zatim se stave u posudu i natoči vode onoliko koliko je dovoljno da se čovjek okupa i prouči na vodi Ajetul-Kursiju, poglavje Ihlas, Felek i Nas, te ajete koji govore o sihru u poglavlju E'araf, a to su: "I mi naredisnio Musau: - Baci štap svoj! - i štap odjednom proguta sve ono čime su oni bili obmanu izveli.

I tako istina na vidjelo izbi i pokaza se da je bilo lažno ono što su oni priredili...

I tu oni bijahu pobijeđeni i ostadoše poniženi, a čarobnjaci se licem na tle baciše."

Zatim, iz poglavlja Junus: "I Faraon reče: - Dovedite mi sve vješte čarobnjake! I kada čarobnjaci dođoše, Musa im reče: - Bacite što imate da bacite!

I kad oni baciše, Musa uzviknu: - Ono što ste priredili čarolija je! Allah će je uništiti, jer Allah ne dopušta da djelo pokvarenjaka uspije. Allah će svojom moći istinu utvrditi, makar što će to nevjernicima krivo biti."

Zatim, u poglavlju Taha: "O Musa! - rekoše oni - hoćeš li ti ili ćemo najprije mi baciti."

"Bacite vi! - reče on; odjednom mu se pričini da konopi njihovi i štapovi njihovi, zbog vradžbine njihove, kreću.

I Musa u sebi osjeti zebnju.

"Ne boj se! (Musa) - rekosmo Mi -, ti ćeš doista, pobijediti! Samo baci to što ti je u desnoj ruci, progutat će ono što su oni napravili, jer je ono što su oni napravili samo varka čarobnjaka, a čarobnjak neće ma gdje došao, uspjeti."Nakon što se prouči ovo na vodi (malo), nešto se popije a sa ostatkom se okupa; i tako se liječi ta bolest, ako Allah (dž.š.) da A ako bude bilo potrebno, učinit će se dva ili više puta, dok ne prođe. Isto tako je od najkorisnijeg liječenja od sihra da se uloži krajnji trud i pronađe mjesto sihra, u zemiji, planini ili drugdje, pa pošto se nađe, izadi se i baci, te se time pokvari sihr (prestane djelovati).

Ovo je samo ukratko navedeno na koji način se treba čuvati sihra i kako se liječiti od njega, a Allah (dž.š.) upućuje i čuva nas. Što se tiče liječenja sihra poslom vračara i sihirbaza, koji se ostvaruje približavanjem džinu (klanjem u njegovo ime, ili drugim načinom približavanja), to nije dozvoljeno, jer je to šejtanski posao i veliki širk (pripisivanja Allahu (dž.š.) druga) pa je dužnost čuvati se toga, kao što nije dozvoljeno liječenje obraćajući se predskazivačima i sihirbazima i raditi što oni govore, jer oni ne vjeruju i oni su lašci i razvratnici; tvrde da znaju gajb (skriveno), lažući i zavaravajući Ijude, a Allahov Poslanik (a.s.) je upozorio da im se ne ide (vračevima), da im se ne obraća, niti da se vjeruje što govore.

Kao što je rečeno na početku, Allah (dž.š.) je Taj kojeg molimo da pomogne muslimane da se sačuvaju od svakog zla, da sačuva njihovu vjeru i podari im znanje u vjeri, da ih sačuva od svega što je u suprotnosti s Allahovim (dž.š.) zakonom - šerijatom. Neka je Allahova milost i spas Njegov na Njegovog Poslanika Muhammeda (s.a.v.s.) i na Njegove robove, kao i na porodicu Poslanika (s.a.v.s.) i sve njegove ashabe.

Abdulaziz bin Abdullah bin Baz
Medina, 18.10.1412. h

ferhad-beg
02.05.2009., 01:51
Samo još insani Bosne i Kazahstana vjeruju u kojekakve vradžbine. Haman pri nedostatku posla...

braco-1
03.05.2009., 00:02
Samo još insani Bosne i Kazahstana vjeruju u kojekakve vradžbine. Haman pri nedostatku posla...



DOKAZI POSTOJANJA I DJELOVANJA SIHRA

Kur’anski dokazi

„Oni se povode za onim što su šejtani o Sulejmanovoj vladavini kazivali. A Sulejman nije bio nevjernik, nego su nevjernici šejtani, koji ljude uče vradžbini u Babilonu, Haruta i Maruta, a to nije objavljeno dvojici meleka. Njih dvojica nikoga nisu učili dok mu ne bi rekli: "Mi samo iskušavamo, a ti nemoj biti nevjernik!" I ljudi su od njih dvojice učili kako će muža od žene rastaviti, ali oni nisu mogli nikome bez Allahove volje nauditi. Učili su ono što će im nauditi i od čega koristi neće imati, iako su znali da onaj ko to sebi pribavi, na drugome svijetu nikakve sreće neće imati. A doista je jadno ono za što su se prodali, kada bi samo oni to znali!“ (El-Beqare, 102)

„Zar za istinu koja vam je došla kažete da je čarolija?" – reče Musa -, "a čarobnjaci neće nikad uspjeti!“ (Junus, 77)

„I kad oni baciše, Musa uzviknu: "Ono što ste priredili čarolija je! Allah će je uništiti, jer Allah ne dopušta da djelo pokvarenjaka uspije. Allah će svojim riječima istinu utvrditi, makar što će to zločincima krivo biti!“ (Junus, 81,82)

sidad
03.05.2009., 05:27
Samo još insani Bosne i Kazahstana vjeruju u kojekakve vradžbine. Haman pri nedostatku posla...

http://www.dnevniavaz.ba/forum/download/file.php?avatar=14299_1240273159.gif

Ne, samo jos muslimani vjernici iz cijelog svijeta vjeruju da postoji sihr. Cemu taj nik i dzamija kao avatar?

sidad
03.05.2009., 05:36
Ako sihr shvatimo kao ogromnu koncentraciju negativne energije, sasvim je izvesno da postoji. Metodi obuke u nekim plaćeničkim vojskama počivaju baš na toj osnovi. a ako veru posmatramo kao smirenje, ljubav u srcu, sklad sa samim sobom i okolinom, onda ona donosi izlečenje, odnosno pročišćenje.

Nedavno je naucno dokazano da ljudi koji negativno gledaju na vjeru npr. krive Boga za nesrecu i sl. direktno imaju negativne posljedice po svoje zdravlje i obratno. Slicno je npr i kod ljudi koji su po prirodi pesimisti i obratno optimisti.

Sve to medjutim nema veza sa onim sto mi muslimani vidimo kao sihr. Mi vjerujemo da postoji nevidljivi svijet. To je jedan od glavnih dijelova vjerovanja u Islamu. U taj nevidljivi svijet spadaju npr meleci/andjeli i sejtani (dzini)/djavoli. Dzini/sejtani mogu da izazovu odredjene pojave koje nisu objasnjive normalnim metodologijama otkrivanja uzroka i posljedica takvih pojava. Moze se reci da zloupotrebom tog nevidljivog svijeta nastaje sihr.

lilijana
03.05.2009., 16:08
negdje sam citala da postoje neki naucnici,alternativci,koji vjeruju da je moguce da postoje bica nama nevidljiva od plasme,i da zive u sklopu cetvrte dimenzije(ljudi razmisljaju trodimenzijalno).Eh sada,islam vjeruje u dzine i da su oni od vatre,jel tako? a plasma je neka vrsta "vatre" moglo bi se reci

o tome mozete traziti vise na google

dakle mozda je moguce da ce se moci dokazati da postoji pararelni zivot,pararelni svijet-nama danas nepoznat,a u islamu spomenut.

braco-1
04.05.2009., 00:27
Primjeri lijecenja od dzinskih napada


1. Jedna od zena koja je dozivjela ovo neugodno iskustvo je prilikom napastvovanja cak osjecala, nesto kao, dah napadaca, pritisak drugoga tijela na svome, dodir "koze" uz svoju kozu, a nekada i nesto sto je licilo koracima (kretanje) napadaca po prostoriji u kojoj se nalazila. Zena je tokom ovih napada bila potpuno svjesna, ali je tijelo bilo "prikovano" i glas...

"oduzet", tako da nije imala nikakvu mogucnost da se odupre. Prilikom ucenja, dzin se dugo odiipirao, ali smo ga, elhamdulillah, uspjeli oslabiti i prisiliti da se javi. To sto je cinio cinio je iz ciste zlobe. Zadovoljavajuci svoje strasti, ugrozavao je zdravlje i zivot Allahovih, dz.s., robova. Na kraju smo ga, Allahovom voljom, ipak uspjeli poraziti i otjerati. ^

2. Covjek mi se pozalio na uznemiravanja koja je trpio od dzina. Dolazili su imi i zlostavljali ga u snu i najavi. Neposredno prije napada bivao je svjestan sta ce se desiti, ali nikada nije bio n stanju to sprijeciti. Najcesce, ali ne uvijek, napadi su se desavali u kupatilu. Osjecao je dodire, pritiske, gusenja, i druge reakcije na tjelu, koje su u potpunosti odgovarale cinu seksualnog zlostavljanja.

Koliko god se trudio da sprijeci to sto se desavalo, nije mu uspjevalo, osim u nekim slucajevima kada je zikrom uspjevao prekinuti napade. Dzin koji ga je uznemiravao se javio relativno brzo (u toku ucenja rukje), ali je odbijao da ga napusti. U stvari je to bila dzinica koja se zaljubila u ovog covjeka. Stalno je iznova trvdila da ga ne uznemirava i da je to sto cini rezultat njenoga iskazivanja Ijubavi.

Nekoliko puta se pokusala "nagoditi", a ta nagodba nikada nije ukljucivala njeno potpuno napustanje zlostavljanog. Poslije skoro sedam sati ucenja, odlucila je da joj je mnogo isplativije da ode. Nikada se vise nije vratila. Sva hvala pripada samo Allahu, s.v.t!

**********************

Zato sto su covjeka napali dzini (bilo koja vrsta napada i sihra), ne znaci da je i njegova vjera ugrozena. Covjek mora vjerovati da sve sto mu se desi jest Allahova, dz.s., odredba. Takav je slucaj i sa dzinima. Gospodar svih svjetova ih salje nekome kao iskusenje, nekome kao kaznu, drugima kao opomenu, a nekima opet kao milost i uputu. Ostane li covjek cvrst i postojan vjernik, koji saburi na onome sto ga je zadesilo, zahvaljuje Allahu, dz.s., na tome, a sjecajuéi se drugih blagodati koje Mu je dao, i trazeci samo od Njega izlaz iz takvog stanja, to je dokaz cvrstine njegove vjere.

O slaboj vjeri onoga ko je pogodjen dzinskim napadom mozemo govoriti ako opsjednuti zbog toga sto mu se desava proklinje svoju sudbinu, zaboravljajuéi da Allah, dz.s., upravlja njome, ili u trazenju izlaza skrene s pravoga puta i priblizavajuéi se sejtanu, ucini svoj zivot stranputicom.

Iz knjige: "Kur'anska hamjlija" - autor: Almin Omerasevic

dedomraz
08.03.2014., 00:27
negdje sam citala da postoje neki naucnici,alternativci,koji vjeruju da je moguce da postoje bica nama nevidljiva od plasme,i da zive u sklopu cetvrte dimenzije(ljudi razmisljaju trodimenzijalno).Eh sada,islam vjeruje u dzine i da su oni od vatre,jel tako? a plasma je neka vrsta "vatre" moglo bi se reci

o tome mozete traziti vise na google

dakle mozda je moguce da ce se moci dokazati da postoji pararelni zivot,pararelni svijet-nama danas nepoznat,a u islamu spomenut.

Ovo je način za testiranje da li imate problema sa sihrom ili džinima
ODLOMAK IZ KNJIGE HAFIZA ESADA AMINA "Između dva svijeta"
KAKO COVJEK MOZE UTVRDITI DA IMA DZINA U SVOME TIJELU?
Postoji vise nacina
1.Najednostavniji je da se uci dvije posljedne sure El-Felek I En-Nas I da proguta pljuvacku poslije proucene sure.Ukoliko u tijelu ima dzina, osjetiti ce vrlo brzo neke od sljedecih reakcija:mucninu,vrtoglavicu,nedostatak zraka,stezanje u prsima,probadanje,utrnutost nogu I ruku,nadimanje zeluca,tresanje u stomaku,titraji ispod koze,nagon na povracanje,zijevanje.Ukoliko se pojavi zijevanje,to je najlaksi oblik opsjednutosti I treba nastaviti uciti sve dok reakcije ne prestanu.
2.gusenje
Prouciti euzubismilu.Udahnuti zrak duboko I ispustiti ga maksimalno.Drzati bez udisanja 15 do 25 sekundi.Ukoliko je dzin u tijelu,on ce traziti zraka I sam napraviti pokret,jer ne moze iskoristiti nas udah zbog euzubismile.
3.meditacija
Zatvoriti oci I poceti sa euzubismilom.Zamisliti sebe u tavafu ili prislonjenim uza zid Kabe.Ne mijenjati misao par minuta.Ukoliko je dzin u tijelu,napraviti ce pokret jer I sama pomisao na mijesto u kojemu postoji visoka koncentracija pozitivnih ruhova,dovodi ga u ocajno stanje u kojemu ne moze izdrazati pa tezi izlasku vani.
4.autodestrukcija
Zamisliti vlastito unistenje oblika raspada tijela u vatri,kiselini,velikoj presi I slicno.Ukoliko je dzin u tijelu dozivjece to kao pocetak vlastite destrukcije I reagirati,obzirom da se I sam nastoji identificirati sa covjekom cije tijelo opsijeda.
5.Sulejman,alejhiselam
Zamisliti sebe u drustvu Sulejmana,alejhiselam.Ako je dzin prisutan,reagirat ce strahom.
6.Sudnji dan
Zamisli stanje Sudnjeg dana.Ukoliko je dzin prisutan,dozivjet ce to kao realno I reagirati pokusajem da napusti to mjesto.
Zakljucak:
Dzin u ljudskom tijelu je konektiran na covjekov centralni nervni sistem,mozak.Bilo sto covijek da zamisli,on to dozivljava osobno,kao da se bas na njega to odnosi.Iz tih razloga sva razmisljanja i meditiranja moraju biti usmjerena tako da mu se pokvari raspolozenje.Dakle s euzubismilom I oslobodite mastu.Masta je neunistivo oruzije protiv dzina.Naveo sam ovdje samo nekoiko nacina da bi moj cijenjeni citalac imao okvirne orjentire.Naravno da se sve ovo moze uz slobodnu mastu razviti I prosiriti,sto bi I bilo pozeljno.
KAKO IZBACITI DZINA IZ TIJELA?
Na samom pocetku zelim razbiti predrasude da je to moguce izvesti na lijep nacin,da ce on ili oni,jer ih obicno bude vise predomisliti ako ih covjek zamoli,zakune I slicno.Iznenadzenje I prepad su polovica obavljenog posla.To se moze izvesti I metodom gusenja ali je najednostavnije primjeniti meditaciju.Pocet euzubismillom,zamisliti napadaca koji je u tijelu kao siluetu covjeka,zamisliti sebe s nekim hladnim oruzijem kao noz,sablja,batina,sjeckasjekira I slicno,te ga"pocastiti"udarcima tako da uz svaki mora biti izgovoren tekbir(Allahu ekber)Treba ponoviti vise puta.Moguce je opsjeditelju dati I neki drugi zivotinjski lik,sasvim nebitno.Uglavnom lik koji njima mastom dajemo mora biti inferiorniji u odnosu na nas.Sta ce se desiti?Kao sto sam ranije spomenuo,dzin u tijelu covjeka je konektiran na centralni nervni sistem da bi kontrolirao razmisljanja I sam ubacivao sugestije tj da bi preuzeo komandu nad covjekom.Svaka misao koja ne odgovara njegovom mentalnom sklopu iritira ga I on reagira.Proces treba ponoviti vise puta cak I ukoliko se iza zatvorenih ociju pojavi vizija likvidiranog,obzirom da se vrlo cesto desava da ima vise napadaca koji su potpuno vizuelno identicni kao jaje jajetu(kopije)Postoje situacije da opsjednuti ima viziju jednog ili vise ociju koje ga posmatraju.U tom slucaju treba ih u masti s tekbirom(Allahu ekber) bosti ostrim predmetom I to sve raditi dok se ta vizija potpuno ne izgubi.
Na google ukucajte SIHIRI I ZAPISI SCRIBD možete pročitati 34 stranica dobrog teksta na temu sihiri i dzini na SCRIBD.COM VAŽNO!!!

Kako se testirati?
Slušajte ovu rukju ujutru i navečer po jedan put, ukupno 15 dana. Nekada se reakcije pokažu odmah, dok nekada treba duže vremena. Način testiranja je da sjedite da ne bi pali u san što je česta pojava, zbog toga je poželjno da neko bude sa vama. Stavite slušalice na uši, opustite tijelo i koncentrišite se na učenje iako ga ne razumijete. Pratite reakcije koje mogu uslijediti, a to su:ako zaspete,velika pospanost, zijevanje, padanje u trans ili san bez da je osoba svjesna, nagon za povraćanjem, igranje želudca, često podrigivanje, mučnina u želudcu i žgaravica, oštri bolovi u stomaku i posebno želudcu, zdravstveni problemi iako su nalazi doktora uredni, glavobolja, osjećaj kao da vas nešto obara nazad, bolovi, probadanje žigova, vrtoglavica, konfuzija, gubitak memorije, dezorjentisanost, strah, drhtanje, osjećaj kao da će se nešto strašno desiti, ubrzani rad srca, nemoć, ružne misli o sebi i drugima, tjeskoba, letargija, ljenost, stalni umor i pospanost, gubitak apetita, nesanica, ružni snovi gdje vas progone razne životinje, paraliza u snu, napadi epilepsije iliti padavice, stezanje, pritiskanje i gušenje u prsima i grlu, strepnja, strujanje po tijelu, zaigravanje mišića, treperenje očnih kapaka, otežan govor, otežano disanje, neravnomjerni rad srca, trnjenje glave i lica, trzanje nekog dijela tijela naročito ruke i noge, drhtanje ili tresenje cijelog tijela naročito noge i ruke, plač, žalost, bezrazložan smijeh, želja za osamljivanjem, nedruštvenost, velika nervoza bez povoda, iritacija, česte svađe bez jačeg razloga, depresija, nemarnost prema higijeni - osoba izbjegava kupanje, bezvoljnost, velika toplota u šakama ili stopalima, velika hladnoća u stopalima, prekomjerno znojenje, osjećaj da vam se nešto kao loptica kreće u tijelu i da gori, jak svrbež, ružne misli da sebe ili druge povrijedite itd...
nekada se covjek prepadne i umisli sam sebi neke od simptoma koje sam naveo kao moguce reakcije tokom slusanja, a u stvari su posljedica umora i straha od neizvjesnosti.
Ukoliko se reakcije budu javljale pri svakom ucenju i cak jacim intezitetom, onda definitivno problem postoji.
Ovo je jedan od dokaza da je ucenje Kur'ana preko zvucnika ljekovito.Ovo je komentar sa sa foruma **********.com
"Bio sam primoran da se koristim rukjama preko interneta da bi spasio svoju majku od sihra. Otisla potpuno zdrava u BiH, i dole nesto pojela kod sumnjive osobe, i pocela se katastrofalno osjecati, nije mogla spavati, totalna nervoza, strah, bas su bili simptomi sihra, kad je dosla nazad kuci, bilo je hitno nest oda se radi, sobzirom da nije bilo nikakvih ucaca rukje u blizini, odlucio sam se ja da preuzmem u svoje ruke , rekao joj da leze na krevet, stavio joj slusalice u usi i pustio rukju, reakcije su iste sekunde krenulo, jako drhtanje i povracanje. i tako sam se borio oko mjesec dana rukjama svaki skoro dan, dok nije dosla sebi , ili tacnije receno dok se sihr nije otupio da sad nema problema sa tim.
ja stvarno neznam sta bi bilo da nisam imao internet rukje ili da nisam znao boriti se protiv sihra kad nekoga zahvati, belaj bi bio, sad bi bila u ludnici i pila anti-depresivne tablete i za smirenje. Hvala Allahu pa je dao lijek u Kuranu. A prije dok sam je testirao sa rukjama prije fasovanja sihra, bila je mrtva hladna, nikakve reakcije nije pokazivala. Tako da cd ili internet rukja itekako moze da pomogne ali se mora biti strpljiv i uzme vremena dok se sihr otupi.
sihr u stomaku je isto kao cokolada, posipanjem vruce vode da je otopis treba vremena, tako isto ucenjem na naucenu vodu i pijenjem te vode treba vremena dok se sihr ne otopi u stomaku."
ODLOMAK TEKSTA lijecnika Kur'anom iz bosanske krajine
Za one koji nemaju mogućnost da odu na rukju neka se sami bore dozvoljenim sredstvima. Dobra stvar za one koji posjeduju dvd, kopjuter i sl. da stave kantu ili posudu sa vodom pored zvučnika tako da zvuk udara direktno u vodu i puste učenje Kur'ana a nakon toga može cijela porodica trošiti tu vodu. A možete je i sami naučiti onim što znate od Kur'ana. Voda je Allahov dar i pamti Kur'anske ajete na taj način postaje ljekovita. Neka nam je svima Allah na pomoći. Amin! tekst napisao Džemal A. - lijecnik Kur'anom iz bosanske krajine
Možete staviti 2 zvučnika i kanister sa vodom između njih.Zvučnici treba da su čvrsto prislonjeni uz kanister,najbolje ih je pritegnuti uz kanister sa konopcem ili ljepljivom trakom.Ako možete naći kanister sa tankom plastikom tako da zvuk lakše prolazi. Zvučnici treba da su okrenuti prema kanisteru.
2 način.Napuniti kantu do vrha sa vodom i staviti na nju naprimjer metalnu rešetku iz električnog šporeta.Na rešetku staviti zvučnik treba okrenuti prema vodi u kanti tako da zvuk direktno udara u vodu.Morate biti VEOMA PAŽLJIVI da zvučnik ne upadne u vodu jer je uštekan u struju.
link za rukju
http://youtu.be/3uDlO-8rnWo