PDA

View Full Version : Autoput E 761 – Bihać – Jajce – Sarajevo - Višegrad



kemo80
02.08.2009., 01:34
nisam narocito aktivan na internet forumima, pa ni na avazovom...posao, porodica, prijatelji, aktivizam u nevladinom sektoru cine da zaista nemam vremena za rasprave i nerviranja po forumima...e pa sta ces onda ovdje, upitat ce neko...e pa ovako...okupira me jedna tema vec dugo, a jako malo se moze o njoj cuti, a i ako se cuje, onda je to uglavnom stidljivo po nekim kahvendisanjima i lokalnim forumcicima...

TREBA NAM AUTOCESTA KOJA BI POVEZALA ISTOK I ZAPAD NASE ZEMLJE...kazu, napravicemo vam koridor Vc...svaka cast, veliki broj stanovnika bih, narocito bosnjaka zivi duz te trase i to treba napraviti...ali ima u bosni jos jako mnogo ljudi koji ne zive u dolinama rijeke bosne i neretve...i oni zele da zive na svojim ognjistima zivotom dostojnim covjeka...
nedavno je vlada federacije donijela strategiju po kojoj je pravac od lasve do bihaca zamisljen kao "brza cesta" i to je ono sto me najvise plasi, jer kad se jednom to pocne praviti, makar i kilometar, onda je tesko krivu drinu ispravljati...sta je problem sa brzom cestom...pa problem je u tome sto brza cesta nije autoput i sto se u autokarte i upisuje kao takva i sto ce to onda zauvijek ostati lokalni put koji povezuje krajinu sa sarajevom...a to nije ono sto nama treba...ono sto nama treba je autoput u punom profilu koji bi isao od bihaca, preko jajca, travnika, sarajeva, gorazda pa do visegrada, od visegrada bi se dogovorili sa srbijom da oni naprave do nisa (ocit je i njihov interes), a od bihaca do karlovca ili prema rijeci pravila bi hrvatska(oni svakako prave do svakog grada i gradica)...evo rute:
http://www.mypicx.com/08012009/autoput_bihas_visegrad/
http://www.mypicx.com/08012009/autoput_ ... grad_rute/ (http://www.mypicx.com/08012009/autoput_bihac_visegrad_rute/)

Mislim da ne treba posebno naglasavati sta bi ovakav put znacio za nasu zemlju, za ekonomiju i turizam...nebi vise bili "slijepo crijevo" kao sto smo sad i kao sto cemo biti ako budemo imali samo Vc, nego cemo biti zemlja tranzita kroz koju je lijepo proci ali i zastati i odmoriti se...nedavno je crna gora zapocela projekat izgradnje autoputa od podgorice prema sjeveru...izmedju kosova i albanije su takodjer nedavno poceli busiti tunel za buduci autoput koji ce povezivati ove dvije zemlje i voditi ih dalje prema sjeveru i zapadu i istoku...ne znam tacnu statistiku ali sam prilicno siguran da znacajan PGDS vec sad ima ova ruta od nisa prema sofiji(dakle ljudi koji od bugarske,grcke i turske idu prema zapadnoj europi)...grijeh bi bio i veliki civilizacijski promasaj nase generacije da nasu bosnu ne ucrtamo u autokarte balkana koje se crtaju ovih godina i da znacajan dio ljudi ne preusmjerimo da idu preko nas...

zaista nebih zelio da se ova tema pretvori u prebrojavanje kilometara dosad izgradjenog autoputa, nego da porazgovaramo o znacaju ove rute i o potrebi da se ona obavezno ukljuci u razvojne strategije, a onda ce se i napraviti jednog dana, ako Bog da, kad na celu bosnjackog naroda sjednu bar malo veci ljudi od ovih sadasnjih...znaci tema nije politicka!!!
Sto se tice pitanja ko bi to finansirao, ni to nije primarna tema ovog topica, ali cu napomenuti da kada su u pitanju ovakvi projekti ne treba ni pitati koliko kosta...a ne kosta puno...dio te rute se vec pravi, od Sarajeva do Lasve, nekih 70 km...ostaje priblizno jos oko 250 km kroz bih...po mojoj procjeni,a vezuci se za studiju o autoputu na koridoru Vc ( http://www.mkt.gov.ba/aktivnosti/?id=49 ), ukupni prosjek kostanja po kilometru za izgradnju ove ceste nebi presao 25 miliona...ova sredstva bi se mogla obezbjedjivati upisivanjem neke vrste javnih dionica (dakle da gradjani sami finansiraju projekat i od njega zaradjuju), ili davanjem pod koncesiju (sigurno bi mnogi bili zainteresovani), ili zaduzivanjem drzave (bolje i za ovo nego za popunjavanje rupa u budzetima)...kad se uzme u obzir jos i koliko bi nase gradjevinske firme morale skinuti demobilisanih boraca i drugih nezaposlenih radnika sa biroa, siguran sam da bi projekat bio vrlo isplativ...eto, za pocetak toliko...ne valja pisati predugacke tekstove jer onda mnogi ne citaju, a cini mi se da sam vec pretjerao.

malizeleni
02.08.2009., 11:09
ovo je u potpunosti ispravno stajalište, i slažem se stim, samo što se bojim da će to biti - NIKADA. Prvo, zato što su nam političari sve sami kriminalci i nesposobni ljudi ( cast izuzecima ) a drugo iz razloga što nas centar i nema neku pretjeranu zelju da se poveze sa Bihacem na taj nacin. Ka bi Bihac dobio auto put i bio povezan sa ostatkom BiH i svijeta, ekonomija i turizam bi brzo procvjetali i grad bi ubrzano stizao Sarajevo po ekonomskoj moci, a to glavam u Sarajevu ne odgovara.

dobrobosanac
02.08.2009., 18:38
Zao mi je sto se ovakve dobre ideje moraju plasirati putem foruma.

Zasto to ne rade oni koji su uzabrani od naroda: parlamentarci iz Bihaca, Gorazda, Jajca, Kljuca ...

Ideja, ne samo da je dobra nego i sigurno isplativ privredni projekt.Ja sam ubjedjen da bi vecina turista i ljudi koji putuju u zapadnu, sredisnju i isticnu Bosnu ali i Hercegovinu koristila ovo Trasu-< koja bi s mogla povezati dalje s Srbijom , Crnom Gorom, Kosovom, Makedonijeom, Albanijom --

Poruka Politicarima- Dajte ovaj projekat Stranim investitorima - nek naprave i nek oni naplacuju.
A nasim ljudima napravite nova radna mjesta.- Nije Bosni dovoljan samo jedna Trasa Autoputa.
Da bi mi privukli Turiste i privredne Investitore moramo izgraditi dobru infrastrukturu.
Znaci Pravac Brcko - Neum i Bihac-Visegrad su neophodni temelji za razvoj privrede u BiH...



Ugledajte se na Hrvatsku.

pobrizan
02.08.2009., 18:45
^:)^ vjeruj mi zato sam da se radi autoput i da se poveze krajina sa ostatkom nase BiH,ali,ali ali, :-? i ja sam iz Krajine jarane,Sanski Most,zasto nebi krenuli od Sane i Kljuca pa preko Bihaca i ostalih gradova kud je predvideno do Visegrada,bez ljutnje ali nije samo Bihac Krajina,ako se vec treba raditi taj autoput nek se radi al kako treba i odakle treba,a ne izolirati ostale gradove,ma koliki oni bili,pozdrav svima i ponavljam bez ljutnje.

kemo80
03.08.2009., 00:17
^:)^ vjeruj mi zato sam da se radi autoput i da se poveze krajina sa ostatkom nase BiH,ali,ali ali, :-? i ja sam iz Krajine jarane,Sanski Most,zasto nebi krenuli od Sane i Kljuca pa preko Bihaca i ostalih gradova kud je predvideno do Visegrada,bez ljutnje ali nije samo Bihac Krajina,ako se vec treba raditi taj autoput nek se radi al kako treba i odakle treba,a ne izolirati ostale gradove,ma koliki oni bili,pozdrav svima i ponavljam bez ljutnje.

dragi moj zemo, ako svi budemo trazili da autoputevi prolaze kroz nase avlije trebace nam 10 000 km autoputeva kroz bosnu...nego to se fino povuce najpovoljnija ruta, a do tvoje sane, il do moje krupe fino napravis kvalitetne magistralne puteve i stavis reklamu "Vodopad blihe" ili "Musala Mehmeda el-Fatiha" i nema turcina koji nece skrenuti sa autoputa 15-20 minuta da to posjeti i da usput potrosi 20-30 ojra...a jos ako se i potrudimo da ih fino ugostimo, mozda i prenoci ako ima vremena...ali naravno da se o tacnoj ruti kuda ide autoput moze diskutovati kad dodje pred realizaciju...ja bih licno volio da ovakvo nesto ide pored sanskog mosta i tamo krema krupi pa preko kanjona une prema cazinu, ali je to ipak prilicno nerealno jer skrece sa idealne putanje, a i mnogo je skuplje...pravac od iza lanista kod ključa, pa sve do ripackog klanca iznad bihaca (nekih 70 km) je podrucje na kom se vjerovatno najjeftinija cesta u federaciji bih moze napraviti jer je sve ravnica, a svako odstupanje bi bilo znatan dodatni trosak...

Drinski
03.08.2009., 08:21
Nama treba 7 autoputeva, i to tri u pravcu sjever - jug i četiri u pravcu sjeverozapad - jugoistok:
- prvi koji bi bio ovaj Vc, koji bi bio pravljen u obliku slova Y (lijevi krak koroz Zenicu, a desni kroz Tuzlu, da bi oba zavrsili na Savi;
- drugi polazio bi od granice sa RH na jugu, u Hercegovini, preko Trebinja, dolinom Drine, do Bijeljine;
- treci, bi polazio od granice BIH sa Dalmacijom, prolazio kroz Banja Luku i izlazio na Savu;
- četvrti, bi polazio od V. Kladuse, pa dolinom SAve do Bijeljine;
- peti, pravcem Bihac - Zenica - Doboj - Tuzla - Zvornik;
- šesti, pravcem : Bihać - Sarajevo - Visegrad, te
- sedmi: Dalmacija - Mostar - Trebinje - granica sa Crnom Gorom.

To su realne potrebe.

Međutim, obzirom da su nasi politicari uglavnom propali strucnjaci (pa im jedino u zivotu ostalo da se bave politikom) sacekacemo da se oni ovoga "sjete" za otprilike 10 - tak godina, a izgradnja ce biti zavrsena kada ljudi budu letjeli na Mars.
Nazalost.

dinoa
03.08.2009., 08:30
I ja sam došao na istu ideju i prvi put je čujem od nekog drugog. Problem moje ideje je što sam je iznosio u krugu mojih prijatelja a kako oni nisu (a ni ja) blizu centara odlučivanja ostala je samo ideja. Vjerujem da si ti puno angažovaniji od mene, čim si istu iznio na forum a i član si neke nevladine organizacije pa se nadam da ćeš uspjeti plasirati istu. Mislim da bi to prije svega bio fantastičan strateški posao sa višestrukim značenjem (ekonomski, politički, historijski, ...) Bilo bi mi jako drago da se još više približe Bihać i Sarajevo (btw ja sam iz Sarajeva). Usput molim moje drage krajišnike da ne nasjedaju na ove provokacije da Sarajevo nešto ne želi zbog nekih imaginarnih razloga... Mi (ogromna većina) volimo Bihać kao i ostale gradove BiH, želimo im sve najbolje, da se razvijaju, budu još ljepši a svi oni koji nam poturaju drugačije priče to rade iz razloga što žele da nas zavade (zavadi pa vladaj) i ne žele nam dobro. I želimo da smo, ne dobro, nego super uvezani sa svim SVOJIMA, kako teritorijalno (putevima) tako svim drugim vezama. Ovo je tako dobra ideja da je treba forsirati bez obzira na finansijsku isplativost, a smatram da bi se i finansijski isplatila. Takođe, trebalo bi je realizovati pa makar u parcijalama ( uslučaju opstrukcija iz rs-a) tj. pa makar se autoput završio u Sarajevu i bio presječen kod Mrkonjić Grada. Na žalost, garnitura ljudi na vlasti nije onakva kakvu zaslužuje ovaj narod ali i to će proći. Doći će vrijeme kad će do izražaja doći ljudi koji imaju poštenja, ideja i što je važnije znanja kako da ih sprovedu u djelo odnosno koji će vidjeti malo dalje od svog nosa i koji će gurati uz vlastiti i opšte društvene interese.

kemo80
04.08.2009., 00:42
ma nisam ja uticajan, kakvi...ovo je samo moj mali pokusaj da popularizujem ovu ideju...mozda je ovih hiljadu sedamsto i nesto gledanja ove teme u tri dana dobar pokazatelj da su ljudi zainteresovani i bi se moglo uspjeti nesto napraviti...jedino me malo zabrinjava malo ucesce u diskusiji...nismo valjda totalno izgubili nadu da se u ovoj zemlji nesto moze promijeniti prema pozitivi..nebi to smjeli nikako...ipak, nikad se ne zna, mozda ovaj forum cita i neki parlamentarac zeleci da osluhne malo sta se u narodu prica, ili neki avazov novinar u potrazi za inspiracijom...i jedan i drugi, uz to sto mogu dosta zla nanijeti ovom narodu, mogu ako hoce i velikog dobra napraviti...

susjed
26.09.2009., 00:06
Trebaju nam ceste, ceste!!! Pored Vc treba i ovo: Zagreb-Gradiška-Banja Luka-Sarajevo
(Bihać-Banja Luka)! I onda ćemo svi opet biti međusobno dobri :) :ymapplause: :ymapplause:

jerlagicv
30.11.2009., 17:44
Uskoro autoput Požega - Višegrad?

Premijer RS Milorad Dodik podržao je inicijativu gradonačelnika Užica Jovana Markovića o izgradnji autoputa Požega - Višegrad, za koji bi vlade Srbije i RS (BiH) trebalo da izdvoje 250 miliona evra.

Beogradski dnevnik "Danas" navodi da su Dodik i Marković o inicijativi za gradnju 90 kilometara autoputa razgovarali nedavno u Banjaluci.

Marković i Dodik podržali su prijedlog da trasa autoputa ide od Požege, preko Užica i Kotromana, a potom do Višegrada i dalje do Podromanije.

Predložena je i druga varijanta trase, prema kojoj bi autoput išao od Požege i Užica, preko Bajine Bašte, Fahovića i Han Pijeska do Podromanije.

Dodik smatra da je taj projekat "velika razvojna šansa za Srbiju i za RS, odnosno BiH".

- Izradnja autoputa obezbjediće realizaciju zajedničkih projekata u oblasti energetike, turizma, poljoprivrede, privrede i prekogranične saradnje. To znači da rijeka Drina neće biti mjesto razdvajanja, nego mesto spajanja naroda sa ovih prostora - rekao je Dodik za list "Danas".

Gradonačelnik Užica Jovan Marković rekao je da je saobraćajna komunikacija sa Beogradom jedan od najvećih problema u razvoju Užica i Zlatiborskog okruga.

Marković istakao da bi u u martu 2010. godine trebalo da počne izgradnja autoputa Beograd - Požega, te smatra da je to prilika da se pokrene ideja o gradnji putnog kraka od Požege do Višegrada.

Inicijativu gradonačelnika Užica podržao je i Tomislav Popović, načelnik opštine Višegrad.

- Izgradnjom te saobraćajnice, Višegrad će se povezati sa Srbijom, a time će biti bliži i Evropi. Postaćemo i atraktivnija turistička destinacija, jer u turizmu imamo šta da ponudimo, a takva saobraćajnica privući će i strane investitore, a to nije korist samo za Višegrad već i za RS i BiH - ocijenio je Popović.

plotice10
30.11.2009., 19:37
Ideja je dobra ali jako tesko ostvariva. Ne postoji nikakva isplativost projekta od Pozege do Visegrada. Poznajem dobro teren i oduda ove tvrdnje. Maksimalno sto se moze postici je izgradnja brze ceste do Visegrada a i do tada ce proteci puno vode rijekom Drinom s obzirom kako politicari u drzavi Bosni i Hercegovini razmisljaju.

jerlagicv
30.11.2009., 19:50
Ova dionica dio je Evropske mreže cesta.

Evropska cesta E761 (Rijeka, Hrvatska) – Bihać – Jajce – Donji Vakuf – Zenica – Sarajevo – Užice – Čačak – Kraljevo – Kruševac – Pojate – Paraćin – Zaječar - (Vidin, Bugarska) planirana je kao brza cesta/autoput u prostornim planovima SFRJ, SR Srbije i SRBiH sedamdesetih godina prošlog stoljeća.

jerlagicv
30.11.2009., 20:08
Evropske ceste kroz bivšu Jugoslaviju:

# E 57 – 380 km (238 miles): Sattledt – Liezen – St. Michael – Graz – Maribor – Ljubljana

# E 59 – 660 km (413 miles): Prague – Jihlava – Vienna – Graz – Spielfeld – Maribor – Zagreb

# E 61 – 240 km (150 miles): Villach – Karavanke Tunnel – Naklo – Ljubljana – Trieste – Rijeka

# E 65 - 3800 km (2375 miles): Malmö – Ystad … Świnoujście – Wolin – Goleniów – Szczecin – Gorzów Wielkopolski – Świebodzin – Zielona Góra – Legnica – Jelenia Góra – Harrachov – Železný Brod – Turnov – Mladá Boleslav – Prague – Jihlava – Brno – Bratislava – Rajka – Csorna – Szombathely – Zalaegerszeg – Nagykanizsa – Letenye – Zagreb – Karlovac – Rijeka – Split – Dubrovnik – Petrovac – Podgorica – Bijelo Polje – Pristina – Skopje – Kicevo – Ohrid - Bitola – Niki – Vevi – Kozani – Larissa – Domokos – Lamia – Brallos – Itea – Antirrion … Rhion – Egion – Korinthos – Tripoli – Kalamata … Kissamos – Chaniá

# E 70 - 4550 km (2813 miles): A Coruña – Bilbao – San Sebastián – Bordeaux – Clermont-Ferrand – Lyon – Chambéry – Susa – Turin – Alessandria – Tortona – Brescia – Verona – Mestre – Palmanova – Trieste – Postojna – Ljubljana – Zagreb – Slavonski Brod – Belgrade – Vršac – Timişoara – Drobeta-Turnu Severin – Craiova – Alexandria – Bucharest – Giurgiu – Rousse – Razgrad – Shumen – Varna … Samsun – Ordu – Giresun – Trabzon – Batumi – Poti

# E 71 – 970 km (606 miles): Košice – Miskolc – Budapest – Balatonaliga – Nagykanizsa – Zagreb – Karlovac – Bihać - Knin – Split

# E 73 – 710 km (444 miles): Budapest – Szekszárd – Mohács – Osijek – Đakovo – B. Šamac – Zenica – Mostar – Metković

# E 75 - 4340 km (2713 miles): Vardø – Vadsø – Varangerbotn – Utsjoki – Inari – Ivalo – Sodankylä – Rovaniemi – Kemi – Oulu – Jyväskylä – Heinola – Lahti – Helsinki … Gdańsk – Świecie – Łódź – Piotrków Trybunalski – Katowice – Žilina – Bratislava – Győr – Budapest – Szeged – Subotica - Novi Sad - Belgrade – Niš – Kumanovo – Skopje – Veles - Gevgelija – Evzoni - Thessaloniki – Katerini - Larissa – Lamia – Athens … Chaniá – Iraklion – Agios Nikolaos – Sitía

# E 80 - 5600 km (3500 miles): Lisbon – Valladolid – Burgos - San Sebastián – Toulouse – Nice – Genoa – Rome – Pescara … Dubrovnik – Podgorica - Pristina – Niš - Sofia – Plovdiv - Istanbul – İzmit – Gerede – Amasya – Erzurum – Gürbulak – Iran

# E 652 – Klagenfurt – Loibl Pass – Naklo

# E 661 – Balatonkeresztúr – Nagyatád – Barcs – Virovitica – Okučani – Banja Luka – Jajce – Donji Vakuf – Zenica

# E 662 – Subotica – Sombor – Osijek

# E 751 – Rijeka – Pula – Koper

# E 761 – Bihać – Jajce – Donji Vakuf – Zenica – Sarajevo – Višegrad - Užice – Čačak – Kraljevo – Kruševac – Pojate – Paraćin – Zaječar

# E 762 – Sarajevo - Foča – Podgorica → Albania

# E 763 – Belgrade – Čačak – Nova Varošs – Bijelo Polje

# E 771 – Drobeta-Turnu Severin – Niš

# E 851 – Petrovac → Albania → Prizren – Pristina

# E 852 – Ohrid → Albania

# E 871 – Sofia – Kjustendil – Kumanovo

jerlagicv
14.12.2009., 21:00
IZGRADNJA AUTOPUTA DO BiH OD 2011. GODINE

BEOGRAD, 14. DECEMBRA (ONASA-BETA) -Ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić najavio je danas da će u 2011. godini početi izgradnju autoputa do Bosne i Hercegovine, u koji će biti uloženo 1,14 milijardi eura.

Mrkonjić je na konferenciji za novinare nakon sastanka sa ministrom saobraćaja RS Nedeljkom Čubrilovićem kazao je da je riječ o autoputu, dugom oko 200 kilometara, koji će povezati Koridor 10, od Pojata, preko Kruševca, Čačka, Požege i Užica, sa Višegradom.

"Iduće godine će biti završena dokumentacija i eksproprijacija, a u 2011. godini će početi izgradnja", kazao je on i naglasio da će Srbija konkurisati kod medjunarodnih finansijsih institucija da bi obezbijedila novac za igradnju tog autoputa.

Ministar saobračaja RS Nedeljko Čubrilović kazao je da će RS podržati izgradnju autoputa i dodao da će to omogućiti
povezivanje sa krakom C panevropskog Koridora 5, od Osijeka do Mostara.

Čubrilović je kazao da ne vjeruje da će iko u Federaciji BiH imati bilo šta protiv izgradnje tog autoputa.

"Niko nema ništa protiv nijednog putnog pravca u BiH. Oko toga se uvijek lako dogovorimo", kazao je on.

Na konferenciji je rečeno da će izgradnja 60 kilometara autoputa od Požege do Kotromana koštati oko 830 miliona eura, odnosno oko 14 miliona eura po kilometru, pošto će biti neophodna izgradnja 60 mostova, 20 tunela i 13 nadvožnjaka.

kemo80
15.12.2009., 11:18
Postao/la jerlagicv » 14 dec 2009, 22:00
IZGRADNJA AUTOPUTA DO BiH OD 2011. GODINE

BEOGRAD, 14. DECEMBRA (ONASA-BETA) -Ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić najavio je danas da će u 2011. godini početi izgradnju autoputa do Bosne i Hercegovine, u koji će biti uloženo 1,14 milijardi eura.

Mrkonjić je na konferenciji za novinare nakon sastanka sa ministrom saobraćaja RS Nedeljkom Čubrilovićem kazao je da je riječ o autoputu, dugom oko 200 kilometara, koji će povezati Koridor 10, od Pojata, preko Kruševca, Čačka, Požege i Užica, sa Višegradom.

"Iduće godine će biti završena dokumentacija i eksproprijacija, a u 2011. godini će početi izgradnja", kazao je on i naglasio da će Srbija konkurisati kod medjunarodnih finansijsih institucija da bi obezbijedila novac za igradnju tog autoputa.

Ministar saobračaja RS Nedeljko Čubrilović kazao je da će RS podržati izgradnju autoputa i dodao da će to omogućiti
povezivanje sa krakom C panevropskog Koridora 5, od Osijeka do Mostara.

Čubrilović je kazao da ne vjeruje da će iko u Federaciji BiH imati bilo šta protiv izgradnje tog autoputa.

"Niko nema ništa protiv nijednog putnog pravca u BiH. Oko toga se uvijek lako dogovorimo", kazao je on.

Na konferenciji je rečeno da će izgradnja 60 kilometara autoputa od Požege do Kotromana koštati oko 830 miliona eura, odnosno oko 14 miliona eura po kilometru, pošto će biti neophodna izgradnja 60 mostova, 20 tunela i 13 nadvožnjaka.

jerlagicv
15.12.2009., 16:57
Teme su spojene, tako da znamo na koji se putni pravac (u BiH) ova diskusija odnosi.

jerlagicv
17.12.2009., 18:26
Načelnici opština podržali autoput

Gradonačelnik opštine Užice (Srbija), te načelnici opština iz Republike Srpske (RS) Višegrad, Rudo, Rogatica, Novo Goražde i Čajniče podržali su danas inicijativu o izgradnji autoputa Požega - Višegrad, u dužini 100 kilometara, koja bi, prema prvim predračunima koštala 250 miliona evra.

Sa današnjeg sastanka u Višegradu vladama RS i Srbije upućen je dopis u kome se traži da ova ideja kao dio pograničnog i međudržavnog projekta bude realizovana na dobrobit građana Srbije i BiH.

Gradonačelnik Užica Jovan Marković podsjetio je na njegov susret sa premijerom RS Miloradom Dodikom koji je izrazio zadovoljstvo najavama ovog projekta, sa prijedlogom da sa autoputem kod Ustiprače bude povezana i izgrađena modernija saobraćajnica do Trebinja.

"Ovaj projekat podržalo je i Ministarstvo za infrastrukturu Srbije u kome je rečeno da se već izdvajaju sredstva za izradu projektne dokumentacije. Kako zasad stvari stoje radovi na izgradnji saobraćajnice trebalo bi da počnu već 2011. godine", rekao je Marković.

Načelnik opštine Višegrad Tomislav Popović smatra da će ovaj autoput udahnuti novi život u gradove istočnog dijela RS i dodao da ljudi njime neće odlaziti u svijet, već će se vraćati u svoj zavičaj.

"Biće to točak zamajac privredi ovog kraja posebno turizmu regije na zapadu Srbije i istoku RS i BiH", rekao je Popović.

Načelnik opštine Rudo Milko Čolaković izjavio je da će moderna saobraćajnica pospiješiti i druge međuregionalne i međudržavne projekte koji se odnose na iskorištavanje sliva rijeka Lim i Drina za proizvodnju električne energije.